imgonline com ua Resize 0LhKTrLys8CwBKsYПланета земля наш дім, вона єдина у своєму роді, така прекрасна і неповторна. Тому необхідно піклуватися про неї. Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися, творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті — невід'ємна частинка матінки — природи. 
Природа, живе довкілля — це і найкращий учитель, і незамінний помічник у вихованні маленької особистості, якій з перших років життя повинні бути знайомі елементарні вимоги екологічної культури. Дитина має ставитися до довкілля з належною турботою та пошаною.


Ведучи малюка у світ, спробуйте й намагайтеся показати в добре знайомих дитині об’єктах та явищах маленьке диво-казку. Звертайте увагу дитини на те, що краплини ранкової роси можуть сяяти прекрасніше, ніж коштовне каміння. Травинка, що вперто пробивається крізь сірий асфальт, безодня нічного зоряного неба, ласкаве чи сердите море, громаддя гір, політ бджоли, нічні співи солов’я або вигин лебединої шиї — усе це несе в собі невичерпний заряд краси.
Разом з тим, малюки мають засвоїти, що людина може бути як охоронцем природи, так і її руйнівником, який призводить живе довкілля до загибелі. Саме тому над природою нависла загроза екологічної небезпеки, і виною цьому ми — люди. Чи збережеться для наших дітей, онуків та правнуків цей дивовижний світ? Про це варто подумати кожному: і сивому мудрому дідусеві, за плечима в якого довгий та непростий життєвий шлях, і маленькій дитині, яка тільки починає осягати, пізнавати красу навколишнього світу. Пояснюйте дитині, що природа завжди вдячна людям за їх добрі вчинки: за посаджені гаї, впорядковані квітники, очищені водоймища. І разом з тим, живі істоти відчувають біль: зірвана травинка, зламаний кущ, скалічене деревце.

Людина над природою панує,
Сучасні технології планує,
Щоб споживати більше від природи,
Підкорює її красу і вроду.
Людина над природою панує,
Бездумно світ навколишній руйнує,
Відходи у довкілля викидає.
І бруд, і пил на землю осідає.
Панує над природою людина.
І неминуча та страшна година,
Коли природа відповість сюрпризом,
І виникне екологічна криза...
А може, катастроф уникнем?
А може, берегти природу звикнем?
Навчити дитину піклуватися про нашу планету — першочергове завдання для батьків. Ставитися дбайливо до планети потрібно починати вдома й залучати до цього дітей. Почніть з найпростіших кроків: розкажіть дітям, чому важливо навчитися сортувати сміття і здавати його на переробку до пунктів прийому вторсировини. Зазвичай дітям подобається процес сортування, адже він нагадує гру.

Вихователь Г. ЇВЖЕНКО пропонує батькам разом з дитиною виготовити екоконтейнери для використаних батарейок та пластмасових кришечок. 
Для роботи потрібно: пуста пластикова бутилка, ножиці, кольоровий папір, клей, наліпки, олівець.
1. Виріжте в пустій бутилці отвір.
2. Намалюйте на папері великий «рот» і виріжте, зробіть посередині «рота» отвір . Приклейте «рот» на бутилку. 
3. Намалюйте на папері «очі» і виріжте. Приклейте на бутилку.
4. Візьміть прямокутник паперу, розміром 6\10 см. Поріжте на полоски, не дорізаючи до краю. Це буде «волосся». Приклейте до кришечки. Злегка підкрутіть «волосся».
5. Намалюйте на папері «руки», можна обвести долоньки дитини на папері і вирізати зображення. Приклейте «руки»до бутилки. 
6. За бажанням прикрасьте контейнер наліпками.

i1i2i3i4im5

i6i8i7

 

 

Ось такі контейнери поставте в квартирі, подаруйте бабусі. 
Разом ми зробимо світ чистішим!

Вихователь молодшої групи С. КОРОЛЬ пропонує цікаву форму роботи з екології батьків з дітьми вдома – лепбук. Щоб ваша дитина під час карантину не просто сиділа перед телевізором, а могла навчатись та розвиватись разом з вами.
Слово lapbook прийшло до нас з Америки, в дослівному перекладі - «наколінна книга» (lap - коліна, book - книга). Це свого роду саморобна інтерактивна папка, що включає кишеньки, дверцята, віконця, картки, пересувні деталі з паперу, за допомогою яких дитина вчить і закріплює пройдений матеріал. Така форма роботи є одним із напрямів партнерської діяльності дорослого і дитини, прирівнюючи їх один до одного. В цілому лепбук включає не тільки навчальні моменти, але ще і виховний процес, що допомагає зрозуміти потреби дітвори і допомогти створити умови для самостійного освоєння світу. «Наколінна книга» може складатися дорослими (батьками, педагогами, вихователями) разом з дітьми. Батькам книжка - розкладачка допомагає зміцнити відносини з малюками, поповнити знання з конкретної тематики, самореалізуватися. Лепбук для дітей дошкільного віку сприяє розвитку пам'яті, творчих здібностей, комунікативних навичок. За допомогою творчого завдання діти із задоволенням вивчають тему, повторюють пройдене, систематизують отримані відомості, а потім самостійно закріплюють їх.
Лепбук з екології дає розуміння тісного взаємозвя’зку всього живого на планеті, виробляє відповідальність за збереження природи, спонукає дітей не забруднювати водойми, навколишнє середовище, закріплює знання про правила природокористування. Такий дидактичний матеріал подається в узагальненому вигляді. Урізноманітнити свою інтерактивну «наколінну книгу», зробити її цікавішою, можливо завдяки різним ідеям за оригінальним створення тематичних зон. Наприклад, задійте конверти різних розмірів і форм, можна взяти упаковку для дисків або зробити їх своїми руками. Дуже незвично виглядають книжки-гармошки, розрізні блокноти, картки-роздільники і вікна, що віконця.
В своїйнаколінній книзі вихователь розмістила  книзі такий дидактичний матеріал : 

- Дидактичні ігри : «Посортуй сміття» , «Можна – не можна у природі», «Збережи Землю», «Екологічні катастрофи. Хто винен?»
- Загадки
- Екологічні казки : «Казка про золоту рибку», «Брудна річка»
- Екологічні знаки (заборони)
- Червона книга України.
Але ви можете змінювати наповнюваність кишеньок, віконець лепбука в залежності від інтересів ваших дітей.

 i15i12i14

i16

Якщо ми будемо піклуватися та берегти природу на нашій планеті завжди буде яскраве та усміхненесонечко, чисте повітря та прозорі річки та моря. Вихователь Н. СОРОКА пропонує для кращого запам'ятовування вірша використовувати мнемодоріжки (графічні схеми та малюнки, в основі яких лежать асоціації, які полегшують засвоєння матеріалу).

i17В небі сонечко гуляє,
Нашу землю зігріває.
Весело пташки співають ,
Тепле літо зустрічають.
Дітвора також чекає,
У віконце виглядає.
Щоб побігти на лужок,
Назбирати ягідок.
Покупатися у річці ,
Походити по травичці.

 

 

 

 

 

i21i120i22

Дякуємо батькам за чудові фото!

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 

Контакти (2)

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 

Скачать новые шаблоны Joomla!