neiroigri5jpgНейрогімнастика - це прості та приємні рухи для забезпечення цілісної роботи мозку. Ці вправи покращують розумову діяльність, допомагають полегшити навчання, розвинути мовленнєві функції, заспокоєння різноманітних навичок, підвищують розумову працездатність, стійкість уваги, а також сприяють цілісному розвитку мозку, синхронізації роботи півкуль, оптимізації когнітивних та афективних функцій.

neiroigri2Нейрогімнастика активує природні механізми роботи мозку за допомогою фізичних вправ та розвиває взаємодію тіла та інтелекту. Під впливом занять з нейрогімнастики в організмі відбуваються позитивні структурні зміни - удосконалюється мозкова функція регулювання та контролю, зокрема самоконтролю, розвиваються рухливість, рівновага та пластичність нервових процесів. В основі когнітивних процесів знаходяться моторні навички та сенсорна чутливість, отже для розвитку пізнавальної сфери потрібно розвивати сенсорну сферу. Відповідно, сенсомоторна активність впливає і на пізнавальну активність. Існує прямий зв'язок між тілом та відчуттями, тому мозок розвивається через тіло фізичні рухи впливають на розвиток інтелекту. Мозок пластичний та розвивається протягом усього життя. 
Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії.
Процес енерго-інформаційного обміну лівої і правої півкулі головного мозку , що дозволяє злагоджено працювати півкулям мозку в єдиній інтегративній системі , має назву міжпівкульна взаємодія .
Розвивати міжпівкульові зв'язки у дитини необхідно для координації роботи мозку.
Як відомо кожна півкуля відповідає за певний вид діяльності.  
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв'язки, синхронізують роботу півкуль , покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам'яті та уваги, полегшують процес читання і письма.
Вправи необхідно виконувати щодня виділивши 20-25 хвилин на день. Вони стануть у нагоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.
Вправи рекомендують поступово ускладнювати
- прискорювати темп;
- виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення головного і зорового контролю);
- підключати рухи очей і язика до рухів рук;
- підключати дихальні вправи і метод візуалізації.
neiroigri3jpg"ВУШКА"
Мета: енергетизація мозку.
Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору назовні, від верхньої частини до мочки вуха (п'ять разів )  промасажувати вушну раковину.
"ЛІХТАРИКИ"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії мозолистого тіла довільності і самоконтролю.
Покласти кисті на стіл. Одна стиснута в кулак, інша лежить на столі долонею. Одночасно змінювати положення рук, (якщо права в кулаці, а ліва - долоня, то змінити на права - долоня ліва - кулак і так далі).
"ДЗЕРКАЛЬНЕ МАЛЮВАННЯ"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
На аркуші чистого паперу взявши в обидві руки олівці або фломастери пропонуємо дитині малювати одночасно обома руками дзеркально симетричні малюнки, літери, цифри. Рекомендується при виконанні цього завдання використовувати музику.
"КІЛЬЦЕ"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
Піднімаємо вгору обидві долоні і починаємо перебирати пальці на обох руках, поєднуючи в кільце з великим пальцем по черзі вказівний, середній, безіменний та інш. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою, потім обома. Ведучий змінює темп виконання, то прискорюючи, то сповільнюючи його.
neiroigri4jpg"КУЛАК - РЕБРО - ДОЛОНЯ"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
Дорослий показує дитині три положення долоні на столі, які послідовно змінюють один одного, розкрита долоня на столі, долоня стиснута в кулак, долоня ребром на столі. Спочатку вправа виконується разом з ведучим:
- долонею правої руки;
- долонею лівої руки;
- обома долонями одночасно.
При цьому міняємо темп виконання то прискорюючи, то сповільнюючи його. Потім дитина виконує вправу самостійно.
"ВУХО - НІС"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, плесніть в долоні, змініть положення рук "з точністю до навпаки".
"ПЕРЕХРЕСНІ РУХИ".
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
Виконуйте перехресні координовані рухи одночасно правою рукою і лівою ногою (вперед, в сторони , назад ) ,потім зробіть теж лівою рукою і правою ногою.
"ГОРИЗОНТАЛЬНА ВІСІМКА"
Мета: розвиток міжпівкульної взаємодії довільності самоконтролю.
Намалюйте в повітрі в горизонтальній площині цифру 8 - три рази, спочатку однією рукою, потім іншою, потім обома руками одночасно. 

 
Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!