goloskova

Голоскова Оксана Михайлівна

музичний керівник

Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії".

Педагогічне кредо: "Відкрити в кожній дитині душу творця,дати їй змогу пробудитися і розквітнути".
Життєве кредо: "Музика врятує світ".

Напрямок роботи: здійснює музичне виховання дошкільнят за методикою Карла Орфа. Головні завдання, які вирішує педагог:
-виховання у дітей навичок творчого музикування;
-виховання вміння проявляти індивідуалізм;
-спонукання дошкільнят до самовираження;
-розвиток уяви, фантазії;
-формування активної та творчої особистістості дітей.
Батьки мріють бачити дітей всебічно розвиненими та гармонійними особистостями, тому так необхідно знаходити незвичайні та цікаві форми роботи з дітьми. Успіх у музичному вихованні - це розуміння інтересів та потреб дитини.
Якщо дітям цікаво бути на музичних заняттях, розвагах - вони відкривають свої серця, перетворюючись у ельфів, які розуміють мову «вітру і квітів», а також «бачать» музику і «танцюють» вірші. Система Карла Орфа є ключем до розвитку дитячої музичної творчості. Досягти цього можливо, якщо:
- ставитися до дитини, як до особистості, поважати її приймати будь-які її індивідуальні прояви;
-створювати на заняттях атмосферу гри.
Діти стають іншими на такому музичному занятті. Відхід від стереотипної структури надають музичному заняттю жвавості, сприяють розвитку творчої ініціативи дітей, проявам їхньої фантазії та оригінальності мислення.

raketskaya

Ракецька Аліна Анатоліівна

музичний керівник

Кваліфікаційна категорія "спеціаліст II категорії".

Педагогічне кредо: Музика – це «вітаміни» для дітей. Вплив музики на дітей благотворний, і чим раніше вони почнуть випробовувати його на собі, тим краще для них. В.Г. Бєлінський
Життєве кредо: Як добриво збагачує землю та дозволяє зерну прорости, так і музика пробуджує в дитині сили та здібності, які інакше ніколи б не розквітли. К.Орф

Напрямок роботи: здійснює музичне виховання дошкільнят за допомогою музичної логоритміки.
Музична логоритміка – це одночасно музичне виховання та лікування, своєрідна музикотерапія на основі використання слова, музики й руху, що дає змогу швидше усунути мовленнєві порушення в дітей та сприяє соціалізації особистості. Вона займає особливе місце в системі комплексного методу корекційної роботи з дошкільниками і служить меті нормалізації рухових функцій і мовлення, в тому числі дихання, голосу, ритму, темпу і мелодико-інтонаційного його боку. Завдяки логоритміці та творчій імпровізації діти стають співтворцями музичного заняття, навчаються правильно вимовляти «складні» звуки, легко розвивають свої музичні здібності.

 

Як підготувати дитину до свята

Шановні батьки, підготовка дитини до свята, очікування свята — це велика відповідальність, психологічне навантаження. Пропонуємо поради, які допоможуть вам підготувати дитину до свят.
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ДИТИНИ
Зачіска дитини та макіяж повинні бути безпечними (обережно алергія).
Одяг (костюм) дитини повинен бути зручним, святковим, безпечним (без гострих, колючих прикрас), відповідати розміру.
Взуття: чешки або інше взуття, в якому зручно виконувати музично-ритмічні рухи. Щоб переконатись, що дитині буде комфортно — треба завчасно приготувати костюм, дати можливість дитині в ньому походити вдома.
РОЗУЧУВАННЯ РОЛІ
При написанні сценаріїв свят враховується програмові вимоги, вікові можливості, творчі здібності дітей, досвід педагога та умови (музичний зал).
Під час розподілу ролей враховується бажання, творчі здібності дітей. Щоб дитина почувала себе впевнено допоможіть їй передати характер ролі за допомогою інтонації, міміки, рухів; вивчіть слова віршів, пісень. Запропонуйте їй уявити себе артистом, який виступає на сцені, перегляньте телепередачі за участю дітей, зверніть увагу дитини як треба танцювати, співати і т.д. Потренуйтеся перед дзеркалом.
За потреби отримайте консультацію вихователя, музичного керівника, психолога.
ПРИСУТНІСТЬ БАТЬКІВ
Пишайтеся своєю дитиною, будьте прикладом для неї.
Якщо у вас немає можливості бути присутнім на святі — підготуйте до цього дитину, поясніть причину.
ПЕРЕГЛЯД СВЯТА
Приходьте за 10-15 хвилин до початку свята. Зніміть верхній одяг, перевзуйтеся або одягніть бахіли. Огляньте виставку поробок. До зали заходьте після запрошення. Вимкніть мобільний телефон. Не коментуйте виступи дітей під час свята. Не відволікайте увагу дітей зауваженнями, проханнями позування перед камерою — це може мати небажані наслідки. Підтримуйте виступ дітей оплесками. Після закінчення свята дочекайтесь коли діти вийдуть до групи. Якщо у вас є бажання продовжити свято вдома, ви можете забрати дитину, попередивши вихователя і зробивши запис у «Зошиті тимчасової відсутності дитини». Кількість присутніх дорослих обмежена до 2-х осіб від родини у зв’язку з площею приміщення та вимогами з безпеки життєдіяльності. Якщо ваша дитина під час свята, побачивши вас може відмовитись від виступу або розплакатись, чи у вас склалися особливі обставини і ви прийшли з маленькою дитиною — пропонуємо свято подивитись у фойє. Сприймайте своїх дітей такими, якими вони є. Вони мають бути впевнені в вашій любові в будь-яку хвилину. Пам’ятайте, що вашу дитину навчають не ваші слова, а ваш особистий приклад, ваша поведінка та душевна доброта.

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!