Саме так називається наша група. Ця добра крапелька - символ нашої роботи.
Ми намагаємося проникнути в кожне дитяче серце, оселити в ньому радість, любов, доброту.
Девіз:
Ми веселі капітошки,
Не сумуєм ані трошки.
Наш садочок – це наш дім,
Добре й весело нам в нім.
Відчиняє "Капітошка" двері,
Щоб зустріти малят повсякчас,
Наша ласка, любов і турбота,
З нетерпінням чекають на вас!
Павлій Валентина Михайлівна
Вихователь
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання «вихователь-методист»
Педагогічне кредо: «Дитина – неповторна і дивовижна краплинка чистої, живої, джерельної води, яку треба берегти, цінити, любити і лише тоді вона перетвориться в повноводну річку, бездонне море, могутній океан – океан почуттів, емоцій, вражень…»
Дембовська Катерина Юріївна
Вихователь
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст I категорії»
Педагогічне кредо:
«Вихователем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Вихователь тільки той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Дитячу душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усю себе віддать.»
Працює над темою «Англійська для малят». Впроваджує варіативну частину Базового компоненту дошкільної освіти «Іноземна мова» через гурткову роботу. В своїй роботі використовує МАС (метод асоціативних символів)- це ігровий метод, це мова рухів, жестів, міміки. Це мова нашого тіла. У цьому і полягає основна його перевага над традиційними формами викладання.
Мета:
- Сформувати у дітей стійкий інтерес до англійської мови як засобу комунікації між собою та з дорослими.
- Розвивати сприймання іншомовного мовлення та вміння реагувати на нього.
- Виховувати звукову культуру й граматичну правильність мовлення.
- Вчити дітей правильно повторювати англомовні фрази, речення, запам’ятовувати порядок слів.
- Навчати спілкуватися англійською мовою в межах комунікативного мінімуму.
Завдання: Сприяти повноцінному й всебічному розвитку та вихованню дитини, реалізації нею особистісного досвіду; виховувати її почуття, волю, інтелект, моральність; створювати сприятливі умови для оволодіння основами іншомовного спілкування; збалансовувати освітні завдання.
Англійська мова – перша міжнародна,
Престижна, видатна та дуже модна.
І чим раніше станемо вивчати
Тим легше буде пам'ять розвивати.
Англійська – різнобарвна та цікава,
Немов веселка весняна, яскрава,
Де кожен колір звучить по новому,
Немає місць вимовлянню старому.
У грі англійську мову ми вивчаємо
Увагу й мислення ми розвиваємо
І ті слова, що добре нам знайомі,
Тепер нові, цікаві, невідомі.
Прості слова вивчаєм поступово,
Щоб легше перейшли всі до складного
А все тому, що ми англійську мову
Вивчаємо із віку геть малого,
Та, тим неменше, дітки всі стараються,
Адже вважають, що вони лиш граються,
І дуже легко в грі знання даються.
Всі дітки задоволено сміються,
Бо кожен день танцюють та співають,
Багато і натхненно розмовляють,
Малюють всі і прагнуть до нового
І роблять його з усього старого.
Тому, малече, зараз не зівай
Та в наш гурток відразу завітай
Якщо розумним в житті хочеш бути,
Про нас ти намагайся не забути
І дуже просто, легко, і чудово
Із нами вивчиш ти англійську мову.
Овсяннікова Дарія Володимирівна
Помічник вихователя
Треба всюди їй встигати,
Щоб маляток доглядати.
Навіть сонечко питає:
"Хто так чисто прибирає?
Застеляє вправно ліжка?
Прочитати може книжку?
Хто обідом нагодує?
І прохання всі почує?"
На заняттях допомагає,
Діток добре доглядає.