e40dbc7363315a3dd549c7c25eaec20aСаме так називається наша група. Ця добра крапелька - символ нашої роботи.
Ми намагаємося проникнути в кожне дитяче серце, оселити в ньому радість, любов, доброту.

Девіз:
Ми веселі капітошки,
Не сумуєм ані трошки.
Наш садочок – це наш дім,
Добре й весело нам в нім.
Відчиняє "Капітошка" двері,
Щоб зустріти малят повсякчас,
Наша ласка, любов і турбота,
З нетерпінням чекають на вас!

 

Павлій Валентина Михайлівна

pavliyВихователь

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання «вихователь-методист»

Педагогічне кредо: «Дитина – неповторна і дивовижна краплинка чистої, живої, джерельної води, яку треба берегти, цінити, любити і лише тоді вона перетвориться в повноводну річку, бездонне море, могутній океан – океан почуттів, емоцій, вражень…»

Працює над темою «Музейна педагогіка в дошкільному закладі»
 
Музейна педагогіка – це новий, але вже досить популярний напрям навчально-виховної діяльності, що розглядає музей як місце, де виховуються почуття.
Зараз найважливішими і найактуальнішими напрямами роботи у сфері музейної педагогіки є духовно-моральне та громадсько-патріотичне виховання. Адже, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості.
Основна мета музейної педагогіки - допомогти дитині побачити «музей» навколо себе, тобто розкрити перед нею історико-культурний контекст звичайних речей, що оточують її в повсякденному житті, навчити самостійно аналізувати, зіставляти, робити висновки.
Призначення музею – це патріотичне виховання дошкільнят, суть якого полягає в тому, щоб зростити в дитячій душі насіння любові до рідної природи, рідного краю і сім'ї, історії та культури своєї країни, до всього, що створено працею рідних і близьких людей
Міні-музеї в дошкільному закладі - це особливий розвивальний простір, створений з метою прилучення дитини до світу мистецтва, розширення її культурного й національного світогляду, формування життєвої компетентності.
Мета:
- продовжувати формувати образ музею як місця збереження предметів, що мають вагоме культурно-історичне значення;
- розвивати цікавість до експонатів музею;
- залучати старших дошкільників до проведення екскурсій для батьків та дітей;
- виховувати ціннісне ставлення до культурно-історичної спадщини рідного народу.
Тематика міні-музеїв які створила педагогиня найрізноманітніша: «Музей ґудзиків», «Музей комах», «Музей паперу», «Символи та обереги України», «Народні іграшки», «Лялька-мотанка», «Скульптура малих форм», «Чарівний світ Опішні», «Таємниці бабусиної скрині», «Українська оселя» тощо. Вона впевнена, що саме через міні-музеї можна запалити в дітях ту іскорку, яка пробудить у них бажання побачити, почути щось нове, спробувати здійснити власні відкриття, а головне – зробити щось своїми руками.

valap2valapvalap1

Дембовська Катерина Юріївна

Dembowska

Вихователь

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст I категорії»
Педагогічне кредо: 
«Вихователем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Вихователь тільки той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Дитячу душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усю себе віддать.»

Працює над темою  «Англійська для малят». Впроваджує варіативну частину Базового компоненту дошкільної освіти «Іноземна мова» через гурткову роботу. В своїй роботі використовує МАС (метод асоціативних символів)- це ігровий метод, це мова рухів, жестів, міміки. Це мова нашого тіла. У цьому і полягає основна його перевага над традиційними формами викладання.

Мета:

  • Сформувати у дітей стійкий інтерес до англійської мови як засобу комунікації між собою та з дорослими.
  • Розвивати сприймання іншомовного мовлення та вміння реагувати на нього.
  • Виховувати звукову культуру й граматичну правильність мовлення.
  • Вчити дітей правильно повторювати англомовні фрази, речення, запам’ятовувати порядок слів.
  • Навчати спілкуватися англійською мовою в межах комунікативного мінімуму.

Завдання: Сприяти повноцінному й всебічному розвитку та вихованню дитини, реалізації нею особистісного досвіду; виховувати її почуття, волю, інтелект, моральність; створювати сприятливі умови для оволодіння основами іншомовного спілкування; збалансовувати освітні завдання. 

Англійська мова – перша міжнародна,
Престижна, видатна та дуже модна.
І чим раніше станемо вивчати
Тим легше буде пам'ять розвивати.
Англійська – різнобарвна та цікава,
Немов веселка весняна, яскрава,
Де кожен колір звучить по новому,
Немає місць вимовлянню старому.
У грі англійську мову ми вивчаємо
Увагу й мислення ми розвиваємо
І ті слова, що добре нам знайомі,
Тепер нові, цікаві, невідомі.
Прості слова вивчаєм поступово,
Щоб легше перейшли всі до складного
А все тому, що ми англійську мову
Вивчаємо із віку геть малого,
Та, тим неменше, дітки всі стараються,
Адже вважають, що вони лиш граються,
І дуже легко в грі знання даються.
Всі дітки задоволено сміються,
Бо кожен день танцюють та співають,
Багато і натхненно розмовляють,
Малюють всі і прагнуть до нового
І роблять його з усього старого.
Тому, малече, зараз не зівай
Та в наш гурток відразу завітай
Якщо розумним в житті хочеш бути,
Про нас ти намагайся не забути
І дуже просто, легко, і чудово
Із нами вивчиш ти англійську мову.

   Овсяннікова Дарія Володимирівна

ovsyannikovaПомічник вихователя

Треба всюди їй встигати,
Щоб маляток доглядати.
Навіть сонечко питає:
"Хто так чисто прибирає?
Застеляє вправно ліжка?
Прочитати може книжку?
Хто обідом нагодує?
І прохання всі почує?"
На заняттях допомагає, 
Діток добре доглядає.
 

 

 

 

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!