Наша груба «Колобок - колобочок»
Приводьте до нас своїх синів і дочок
Разом будемо життю радіти
Дружною сім'єю жити.
Девіз групи:
Ми веселі Колобочки,
Ми чиїсь сини і дочки,
В світ дитинства ми мандруєм
І співаєм і танцюєм.
Любимо в садочку гратись,
Веселитись, розважатись.
Кожен день будем зростати,
Щоб зраділи мамо й тато.
Шевченко Вікторія Анатоліївна
Вихователь
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання «вихователь-методист»
Стаж роботи 22 роки
Вихователь працює над темою «Розвиток у дітей критичного мислення засобами художнього твору» .
Критичне мислення – це здатність людини «природна, або вихована» до самостійної оцінки явищ навколишньої дійсності, наукових знань, думок, тверджень інших людей, уміння бачити їхні позивні та негативні сторони, а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язання проблем.
В своїй роботі широко використовує новітні технології «Кероване слухання» та «Слухання з передбаченням».
3D - книжка ,що являє собою сторінки не яких може зображатися різні природні об’єкти, та рухомі персонажі, як авторські, так і ті які бажають ввести в твір діти.
Спочатку вихователь читає твір, відтворюючи події за автором, а потім діти фантазують, додумують, змінюють героїв, наділяють їх певними рисами, тобто створюють новий твір, відчувають себе авторами, дослідниками, творцями, а в деяких випадках навіть вченими, тому, що деякі художні твори допомагають знайомити дітей з різними темами, які визначені програмою.
В своїй роботі широко використовує метод моделювання.
Моделювання – наочно-практичний метод навчання. Модель являє собою узагальнений образ якостей об’єкту, що моделюється. В основі методу моделювання лежить принцип заміни і реальний предмет дитина замінює іншим предметом.
Основне значення моделей – полегшити дитині відтворити почуте, побачене, придумане. Найважливіша вимога до будь-якої моделі – її подібність з предметом, що моделюється.
Сорока Наталія Василівна
Вихователь
Працює над темою: “ Вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей дошкільного віку ”
Дрібна моторика рук – це сукупність скоординованих дій нервової, м'язової і кісткової систем, часто у поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук
Пальчикові ігри та вправи – унікальний засіб для розвитку мовлення, емоційної виразності , і є одним з напрямків розвитку дрібної моторики пальців рук.
Мета роботи: формування у дітей основи мовленнєвої моторики на основі ігор з дрібними предметами (мозаїка, пазли, намисто, конструктори і т.д.); пальчикові ігри , вправи, фізкультхвилинки; ліплення; масаж і самомасаж пальців і кистей.
Працюючи на логопедичній групі данні види роботи є дуже актуальними тому , що допомагають дітям не тільки навчитися правильно висловлювати думки , а й не боятися виражати особисте ставлення до теми.
Не боятися що її не зрозуміють, тобто відчувати себе комфортно в соціумі.
Поліщук Оксана Олександрівна
Вчитель-логопед
Педагогічний стаж: 15 років
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»
Життєве кредо: «Де є бажання, знайдеться й шлях»
Педагогічне кредо: «Щоб бути гарним вчителем,потрібно любити те, що викладаєш,і любити тих кого навчаєш». В.Ключевський.
«Найбільше і найдорожче добро кожного народу - це його мова». Панас Мирний
Мовлення є основним засобом спілкування. С. Аксаков писав: «Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно - у перші роки життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром.
Дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків.
Наявна двомовність нашого середовища може позначитися на мовленні дитини або позитивно, або негативно. Якщо дорослі, які її оточують, говорять чистою, правильною мовою, вона перейме це від них, а якщо спотвореною, перевантаженою грубими формами висловлювань, жаргонізмами -відповідний буде й результат. Проте самого наслідування і запам'ятовування для оволодіння умінням говорити не досить. Потрібна цілеспрямована послідовна робота з розвитку усного мовлення. Отже, щоб запобігти виникненню «суржику», батьки мають демонструвати дітям зразки правильного мовлення.
Кулябіна Тетяна Володимирівна
Помічник вихователя