Наша груба «Колобок - колобочок»
Приводьте до нас своїх синів і дочок
Разом будемо життю радіти
Дружною сім'єю жити.
Шевченко Вікторія Анатоліївна
Вихователь
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання «вихователь-методист»
Вихователь працює над темою «Розвиток у дітей критичного мислення засобами художнього твору».
Критичне мислення – це здатність людини «природна, або вихована» до самостійної оцінки явищ навколишньої дійсності, наукових знань, думок, тверджень інших людей, уміння бачити їхні позитивні та негативні сторони, а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язання проблем.
В своїй роботі широко використовує новітні технології «Кероване слухання» та «Слухання з передбаченням».
В скарбничці педагогині багато цікавих ігрових методів та прийомів: такі, як сілквейн, моделювання, казковий конструктор, 3-D книжки, картки Проппа, серед них і логопедичні модулі та модулі з елементами карток Проппа.
Такі модулі можна використовувати, як в індивідуальній роботі та в роботі з підгрупою дітей, як елементи заняття так і цілісне мовленнєве заняття.
Модуль включає в себе підібрані різноманітні картинки та певний звук.
Варіанти завдань різноманітні:
- назвати предмети на червоній(синій…) стороні модуля.
- знайти предмет в названі якого немає зазначеного звука. Д/г «Четвертий зайвий»
- об’єднати предмети в назвах яких є заданий звук. Д/г «Логопедична доріжка» та інші.
Такі завдання дають змогу дитини активізувати словник, правильно вимовляти звуки у словах, розвивати фонематичний слух.
Модулі з елементами карток Проппа дозволяють дитині не боятися загубити послідовність подій в переказі творів., легко відтворювати їх зміст, пригадувати основні епізоди, вчитися аналізувати та роботи висновки, користуватися схемами малюнками.
3D - книжка, що являє собою сторінки на яких можуть зображатися різні природні об’єкти, та рухомі персонажі, як авторські, так і ті які бажають ввести в твір діти.
Спочатку вихователь читає твір, відтворюючи події за автором, а потім діти фантазують, додумують, змінюють героїв, наділяють їх певними рисами, тобто створюють новий твір, відчувають себе авторами, дослідниками, творцями, а в деяких випадках навіть вченими, тому, що деякі художні твори допомагають знайомити дітей з різними темами, які визначені програмою.
Сорока Наталія Василівна
Вихователь
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст"
Працює над темою: “ Вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей дошкільного віку ”
Дрібна моторика рук – це сукупність скоординованих дій нервової, м'язової і кісткової систем, часто у поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук
Пальчикові ігри та вправи – унікальний засіб для розвитку мовлення, емоційної виразності, і є одним з напрямків розвитку дрібної моторики пальців рук.
Мета роботи: формування у дітей основи мовленнєвої моторики на основі ігор з дрібними предметами (мозаїка, пазли, намисто, конструктори і т.д.); пальчикові ігри, вправи, фізкультхвилинки; ліплення; масаж і самомасаж пальців і кистей.
Працюючи на логопедичній групі данні види роботи є дуже актуальними тому, що допомагають дітям не тільки навчитися правильно висловлювати думки, а й не боятися виражати особисте ставлення до теми. Не боятися, що її не зрозуміють, тобто відчувати себе комфортно в соціумі. Педагогиня переконана, що особливу роль в мовленнєвому та інтелектуальному розвитку дітей відіграє дрібна моторика. У неї дуже багато поробок за допомогою яких вирішуються поставлені завдання, а також закріплюються сенсорні логіко-математичні та пізнавальні завдання.
На особливу увагу заслуговують створені для малят яскраві, змістовні та розвивальні килимки, що допомагають дітям невимушено, в ігровій формі розвивати дрібну моторику пальців, взаємодіяти один з одним. На розвивальному килимку діти вчаться розрізняти кольори, закріплювати назви тварин та їх дитинчат, елементам самообслуговуванню, продовжують знайомство з цифрами та порядковою лічбою, геометричними фігурами. Використання в роботі вихователем такого матеріалу є неоціненним вкладом в розвиток дитячої уваги, фантазії та мовлення.
Поліщук Оксана Олександрівна
Вчитель-логопед
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»
Життєве кредо: «Де є бажання, знайдеться й шлях»
Педагогічне кредо: «Щоб бути гарним вчителем,потрібно любити те, що викладаєш,і любити тих кого навчаєш». В.Ключевський.
«Найбільше і найдорожче добро кожного народу - це його мова». Панас Мирний
Мовлення є основним засобом спілкування. С. Аксаков писав: «Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно - у перші роки життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром.
Дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків.
Наявна двомовність нашого середовища може позначитися на мовленні дитини або позитивно, або негативно. Якщо дорослі, які її оточують, говорять чистою, правильною мовою, вона перейме це від них, а якщо спотвореною, перевантаженою грубими формами висловлювань, жаргонізмами -відповідний буде й результат. Проте самого наслідування і запам'ятовування для оволодіння умінням говорити не досить. Потрібна цілеспрямована послідовна робота з розвитку усного мовлення. Отже, щоб запобігти виникненню «суржику», батьки мають демонструвати дітям зразки правильного мовлення.
Кулябіна Тетяна Володимирівна
Помічник вихователя
Девіз групи:
Ми веселі Колобочки,
Ми чиїсь сини і дочки,
В світ дитинства ми мандруєм
І співаєм і танцюєм.
Любимо в садочку гратись,
Веселитись, розважатись.
Кожен день будем зростати,
Щоб зраділи мамо й тато.