герб Колобок1 png

Наша груба «Колобок - колобочок»

Приводьте до нас своїх синів і дочок

Разом будемо життю радіти

Дружною сім'єю жити.

 Девіз групи:

Ми веселі Колобочки,
Ми чиїсь сини і дочки,
В світ дитинства ми мандруєм
І співаєм і танцюєм.
Любимо в садочку гратись,
Веселитись, розважатись.
Кожен день будем зростати,
Щоб зраділи мамо й тато.

 Шевченко Вікторія  Анатоліївна

shevchenkoВихователь

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання «вихователь-методист»

Стаж  роботи 22 роки

Вихователь працює над темою «Розвиток у дітей критичного  мислення засобами художнього  твору» . 

Критичне мислення – це здатність людини «природна, або вихована» до самостійної оцінки явищ навколишньої дійсності, наукових знань, думок, тверджень інших людей, уміння бачити їхні позивні та негативні сторони, а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язання проблем.

В своїй роботі широко  використовує новітні технології  «Кероване слухання» та «Слухання з передбаченням».

3D - книжка ,що являє собою сторінки не яких може зображатися різні природні об’єкти, та рухомі персонажі, як авторські, так і ті які бажають ввести в твір діти.

     Спочатку вихователь читає твір, відтворюючи події за автором, а потім діти фантазують, додумують, змінюють героїв, наділяють їх певними рисами, тобто створюють новий твір, відчувають себе авторами, дослідниками, творцями, а в деяких випадках навіть вченими, тому, що деякі художні твори допомагають знайомити дітей з різними темами, які визначені програмою.

В своїй роботі широко  використовує  метод  моделювання.

Моделювання – наочно-практичний метод навчання. Модель являє собою узагальнений образ якостей об’єкту, що моделюється. В основі методу моделювання лежить принцип заміни і реальний предмет дитина замінює іншим предметом.

Основне значення моделей – полегшити дитині відтворити почуте, побачене, придумане. Найважливіша вимога до будь-якої моделі – її подібність з предметом, що моделюється.

Бурлаченко Наталія Сергіївна

burlachenkoВихователь

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» II категорії

Працює над темою: “ Вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей дошкільного віку ”

Дрібна моторика рук – це сукупність скоординованих дій нервової, м'язової і кісткової систем, часто у поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук

Пальчикові ігри та вправи – унікальний засіб для розвитку мовлення, емоційної виразності , і є одним з напрямків розвитку дрібної моторики пальців рук.

Мета роботи: формування у дітей основи мовленнєвої моторики на основі ігор з дрібними предметами (мозаїка, пазли, намисто, конструктори і т.д.); пальчикові ігри , вправи, фізкультхвилинки; ліплення;  масаж і самомасаж пальців і кистей.

Працюючи  на логопедичній групі данні види роботи  є  дуже актуальними тому ,  що допомагають дітям не тільки навчитися правильно  висловлювати думки ,  а й не боятися виражати особисте ставлення до теми.

Не боятися що  її  не зрозуміють, тобто відчувати себе  комфортно  в соціумі.

Тертиченко Оксана Олександрівна

tertichenkoВчитель-логопед

 

 

 

 

 

 

 

 

Сорока Наталія Василівна

sorokaПомічник вихователя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20190211 101242

IMG 20190211 101434

IMG 20190213 094443

IMG 20190213 094918

20171110 105242

20180209 112937

IMG 20181203 113710

2722020 f952ee72d1cc2f51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: +38(0532)63-33-56

Скачать новые шаблоны Joomla!