герб Колобок1 png

Наша груба «Колобок - колобочок»

Приводьте до нас своїх синів і дочок

Разом будемо життю радіти

Дружною сім'єю жити.

 Девіз групи:

Ми веселі Колобочки,
Ми чиїсь сини і дочки,
В світ дитинства ми мандруєм
І співаєм і танцюєм.
Любимо в садочку гратись,
Веселитись, розважатись.
Кожен день будем зростати,
Щоб зраділи мамо й тато.

 Шевченко Вікторія  Анатоліївна

shevchenkoВихователь

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Педагогічне звання «вихователь-методист»

Стаж  роботи 22 роки

Вихователь працює над темою «Розвиток у дітей критичного  мислення засобами художнього  твору» . 

Критичне мислення – це здатність людини «природна, або вихована» до самостійної оцінки явищ навколишньої дійсності, наукових знань, думок, тверджень інших людей, уміння бачити їхні позивні та негативні сторони, а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язання проблем.

В своїй роботі широко  використовує новітні технології  «Кероване слухання» та «Слухання з передбаченням».

3D - книжка ,що являє собою сторінки не яких може зображатися різні природні об’єкти, та рухомі персонажі, як авторські, так і ті які бажають ввести в твір діти.

     Спочатку вихователь читає твір, відтворюючи події за автором, а потім діти фантазують, додумують, змінюють героїв, наділяють їх певними рисами, тобто створюють новий твір, відчувають себе авторами, дослідниками, творцями, а в деяких випадках навіть вченими, тому, що деякі художні твори допомагають знайомити дітей з різними темами, які визначені програмою.

В своїй роботі широко  використовує  метод  моделювання.

Моделювання – наочно-практичний метод навчання. Модель являє собою узагальнений образ якостей об’єкту, що моделюється. В основі методу моделювання лежить принцип заміни і реальний предмет дитина замінює іншим предметом.

Основне значення моделей – полегшити дитині відтворити почуте, побачене, придумане. Найважливіша вимога до будь-якої моделі – її подібність з предметом, що моделюється.

Сорока Наталія Василівна

sorokaВихователь 

Працює над темою: “ Вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей дошкільного віку ”

Дрібна моторика рук – це сукупність скоординованих дій нервової, м'язової і кісткової систем, часто у поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук

Пальчикові ігри та вправи – унікальний засіб для розвитку мовлення, емоційної виразності , і є одним з напрямків розвитку дрібної моторики пальців рук.

Мета роботи: формування у дітей основи мовленнєвої моторики на основі ігор з дрібними предметами (мозаїка, пазли, намисто, конструктори і т.д.); пальчикові ігри , вправи, фізкультхвилинки; ліплення;  масаж і самомасаж пальців і кистей.

Працюючи  на логопедичній групі данні види роботи  є  дуже актуальними тому ,  що допомагають дітям не тільки навчитися правильно  висловлювати думки ,  а й не боятися виражати особисте ставлення до теми.

Не боятися що  її  не зрозуміють, тобто відчувати себе  комфортно  в соціумі.

Тертиченко Оксана Олександрівна

tertichenkoВчитель-логопед

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kulabina n

Кулябіна Тетяна Володимирівна

Помічник вихователя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20171017 110125 новый размер

IMG d350265afe7b61558ea78534f6df5e32 V

IMG 28e65d4de38a91ddc3425f698414f918 V

 

 

 

 

 

20171017 112418 новый размерIMG 115fc9d3e34c2b4a8c4205ca1453c91d VIMG b96079abde8413a3c7dd0245a11acf28 V20171110 105242 новый размер

2722020 f952ee72d1cc2f51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: +38(0532)63-33-56

Скачать новые шаблоны Joomla!