986fa2f01be6a549f5b008e6889e6f48

Курчатко ти, курчатко я,
А разом, ми одна сім'я.
Цікаво нам у групі жити,
Вчитись, гратися, дружити!
Девіз групи:
"Із розчинених воріт
Вируша курчатко в світ..."
Хай посміхаються малятка
Веселі лагідні курчатка
Їх захищають від біди
Руки лагідні завжди

 Наша група – це маленьке лагідне гніздечко, в якому із яєчка з’являється і встають на ніжки малесенькі «курчатка».

Під час навчально-виховного процесу наші діти:
- отримують знання з сенсорного виховання;
- вступають в країну мовних висловів і фраз;
- навчаються правильно говорити;
- бачити прекрасне в природі;
- навчаються любити і берегти.
- на заняттях з фізичної культури загартовуються фізично;
- на заняттях з музики навчаються танцювати, співати та творчо розвиватися.

 Профільність групи: виховання дітей раннього віку за методикою Монтессорі і Е. Шийко «Сенсорний розвиток дітей третього року життя». Основне завдання  системи дошкільного виховання М. Монтессорі – формування самостійності і самонавчання. Дитина стоїть у центрі педагогічного процесу, а педагог створює такі умови, в яких дитина б вільно проявляла свою індивідуальність. В цьому і особлива привабливість методу.

Основа методики Е. Шийко спирається на навчання дітей за допомогою дидактичних ігор. І, саме дидактична гра лежить в основі педагогічного процесу. Сенсорний розвиток є основою пізнавального розвитку і має особливе значення для цілісного сприйняття дитиною навколишнього світу, та успішного засвоєння знань у дошкільному закладі. А в майбутньому – для оволодіння різними видами діяльності.

   Завгородня Людмила Василівна

zavgorodnaya

Вихователь

Кваліфікаційна категорія

Стаж роботи   24 роки

Відомо, що дитинство - це важливий і неповторний період формування особистості. Саме в цей період дитина формується фізично, психічно,інтелектуально,здобуває необхідні знання, вміння та навички.Оскільки група раннього віку, то у своїй навчально-виховній роботі преорітет надається сенсорному розвитку малят. Сенсорне виховання - цілеспрямований розвиток і вдосконалення сенсорних процесів (відчуття, сприйняття, уявлень). Оскільки сенсорні процеси є перший ступінь пізнання, сенсорне виховання виступає як вихідна ланка розумового виховання.
До головних завдань сенсорного виховання належать:
— формування у дітей системи перцептивних (обстежувальних) дій;
— формування системи сенсорних еталонів;
— розвиток уміння самостійно використовувати сенсорні еталони у власній діяльності.
У процесі сенсорного виховання важливо організувати, за словами М. Монтессорі, педагогічне «підготовче середовище», яке є передумовою реалізації дитиною можливостей власного розвитку через самостійну діяльність. Одним із головних чинників цього середовища є дидактичний матеріал.                                                         

 IMG 5340 новый размерIMG 5349 новый размер

  

IMG 5330 новый размерIMG 5343 новый размерIMG 5327 новый размер

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: +38(0532)63-33-56

Скачать новые шаблоны Joomla!