ВАС ВІТАЄ ГРУПА «ВЕСЕЛКА»
Є група « Веселка» у нашім садку
Ніде не знайдете ви більше таку!
Тут казка живе, тут веселковий рай,
Тут сміху дитячого б'є водограй.
Тут Творчість гніздечко звиває своє,
Тут Логіка дітям уроки дає.
Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,
Щоб діти щасливо росли у садку.
Девіз групи:
Веселка в небі грає і в групі нашій сяє
І сонячні, й відкриті, у групі нашій діти.
Тут іграшок багато, малята всі завзяті.
Всі кольори веселки дарують дітям свято!
Якуба Ольга Іванівна
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання «вихователь-методист»
Працює над темою «Ейдетика для дошкільнят»
Педагогічне кредо: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – зробити їх щасливими» Оскар Уайльд
Дошкільний вік є найсприятливішим періодом в житті людини для розвитку інтелектуальних здібностей. Безмежні можливості для розвитку цих здібностей надають методи та прийоми ейдетики. Вони є засобом розвитку образної пам’яті дітей, сприяють поліпшенню ефективності засвоєння нової інформації, розвивають творче й образне мислення, формують навички самонавчання. Стимулюють пізнавальний розвиток дитини.
Ейдетика для дітей є своєрідним тренажером для пам’яті дитини. Вона вчить дитину не лише запам’ятовувати і зберігати інформацію, а й відтворювати її. Це безумовно є важливим в сучасному освітньому просторі, де кількість інформації безмежна.
Яневич Тетяна Сергіївна
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст II категорії»
Працює над темою «Нетрадиційні технології ознайомлення дошкільників з природою». Використання новітніх технологій по ознайомленню дошкільнят з природою сприяють формуванню більш широких уявлень про явища і процеси які проходять в живій і неживій природі, здібностей до дослідницької діяльності підростаючої людини. В роботі вихователя використовувалися методи ММЧ (моделювання маленькими чоловічками), ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких завдань), засоби ейдетики. Перелічені технології використовувалися в ході занять, бесід, індивідуальних робіт.
Заняття по ознайомленню дошкільників з природою:
«Знайомство з чоловічками твердої речовини (дерево і його властивості)»;
«Знайомство з чоловічками рідкої речовини» (вода в житті жителів Землі);
«Знайомство з чоловічками газоподібної речовини»(властивості повітря);
Ігри- експериментування:
«Робимо мильні пузирі»;
«Повітря навколо нас»;
«Фокуси з магнітами».
Ейдетичні засоби (схеми опису тварин, птахів, риб. рослин, догляду за кімнатними рослинами).
В результаті використання нетрадиційних технологій у дошкільників розширилися уявлення про предмети і явища, взаємозв’язки в природі, активізація цікавості до дослідницької діяльності, використання набутих для цього умінь і навичок, розвиток мислення, уяви, пам’яті, уваги.
Пантелей Людмила Іванівна
Помічник вихователя
Хто так гарно ліжечко
Ковдрою заслав?
Хто старанно віником
Скрізь позамітав,
Витер пил ганчіркою
З столу та вікна…
Це Людмила Іванівна,
Все вона сама.
Весела ми сімейка
Всі звемося ми "Веселка",
Ми гарненькі всі малята,
Чепурненькі дошклільнята.
Кожен день по розпорядку,
Любимо робить зарядку.
Для здоров'я вона - плюс,
Намотай собі на вус