Активно використовуючи казки на музичних заняттях, музичний керівник розвиває уяву, логіку, мислення, спостережливість, навчає дітей співчуття. Діти не тільки слухають, а й приймають активну участь у творчому процесі, вигадують казки, складають творчі розповіді.Таким чином, казки відчиняють дитині надзвичайний, дивовижний світ. Казка – незмінний супутник дитинства.
Є незвичайні казки – музичні. Казкові герої бувають різними. Наприклад, героі казки "Ріпка", Котигорошко – роблять добрі справи, допомагають. Вовк, лисичка, баба Яга - зазвичай у казках мають такі риси характеру, як хитрість, злість. В них кожний герой "зображений" певною музикою. Всіх казкових героїв можна озвучувати за допомогою музики та музичних інструментів. Про це ми дізнаємося, переглянувши відео музичного керіника О. ГОЛОСКОВОЇ. Отже, вирушуємо у нашу казкову подорож.
Сьогодні Ви пригадали українську народну казку "Колобок", навчилися визначати регістр звучання музичної фрази (високий, середній, низький) і звернули увагу на засоби, якими музика розповіла нам про них. Ми дізналися, що казки можна не тільки читати, але і слухати, уявляти та фантазувати за допомогою музики. А головне те, що ми зазирнули в особливий світ – світ музичної казки.