Ласкаво просимо до нас у групу «Сонечко»

sonechko 1Ой рано - раненько
як тільки світає
Наша група “Сонечко”
двері відчиняє
Сонечко - це наша група,
Бо теплом вона окута
Поспіша сюди щодня
Дружня наша дітвора

Девіз групи:

«Сонечко, сонечко загляда в віконечко.
Сонечко сміється, сміх веселий ллється»

Наша група має назву «Сонечко». Вона така ж тепла і затишна, як сонечко промінням зігріває землю, так оточили любов’ю та турботою ми своїх вихованців. У нашій групі дуже багато різноманітних іграшок, матеріалу для різних видів діяльності. Іграшки іграшками, але малята повинні розвиватися, дізнаватися, спілкуватися, навчатися, орієнтуватися… тобто, розумнішати й дорослішати. Тому, ми, вихователі проводимо з ними заняття в ігровій формі, протягом яких ми намагаємося дати їм якомога більше цікавої інформації.

Гришина Олександра Вікторівна

grishinaВихователь

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст I категорії»

Пріоритетний напрямок роботи вихователя «Розвиток логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку».
Логіко-математичний напрям роботи з дітьми спрямований на засвоєння елементарних логічних прийомів для здійснення математичного розвитку та орієнтований на формування вміння розмірковувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтовувати твердження й робити прості умовиводи за допомогою елементарних логічних прийомів.
Діти перебувають у постійному пошуку, пропонують власні цікаві пропозиції, розв’язання проблемних ситуацій, творчо навчаються за допомогою гри.
Логічний підхід, покладений в основу занять за різними освітніми лініями, сприяє інтеграції знань дітей, коли стимулюється їхня аналітико-синтетична діяльність, потреба у системному підході до об’єкта пізнання, є необхідним базисом для розвитку особистості та формування її компетентності, вкрай необхідне для успішного переходу дитини до шкільного навчання.

 

 

 

 Антонь Тетяна Юріївна

antonВихователь

Пріорітетний напрямок роботи: Ознайомлення дітей дошкільного віку з витоками народознавства – звичаями, обрядами, фольклором.
Сучасні концепції національного виховання наголошують на важливості національної спрямованості освіти, її органічної єдності з національною історією і традиціями, на збереженні і збагаченні культури українського народу.
Прилучаючись до народознавства, діти поступово утверджуватимуться у думці, що кожен народ, у тому числі й український, має свої звичаї, які є спільними для всіх людей. Пізнаючи традиції, народну мудрість, народну творчість (пісні, казки, прислів’я, приказки, ігри, загадки тощо), розширюючи уявлення про народні промисли (вишивка, петриківський розпис, яворівська іграшка)вони поступово отримують цілісне уявлення про втілену в художній і предметній творчості своєрідність українського народу.

 

 

 

 

 

Сидоренко Світлана Михайлівна

sidorenkoПомічник вихователя


Вихованці «Сонечка»
Для нас сини і донечки
Ми затишок створили їм
«Сонечкам» своїм малим
Щоб зростали, щоб міцнили,
Щоб ніколи не хворіли.
І науку здобували,
Труднощі всі подолали.
Любо тут малечі гратись

 

 

 

 

IMG 4553

IMG 4577

IMG 4581

IMG 4592

IMG 4600

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: +38(0532)63-33-56

Скачать новые шаблоны Joomla!