logo gnomiki Девіз групи:
Група “Вишенька”  у нас,
ну звичайно – вищий клас!
Ми розумні і кмітливі,
дружні, справні і сміливі.
Ви нашу групу не минайте ,
до нас в гості завітайте!

 

 

pivovar

Пивовар Олена Володимирівна

Вихователь

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст I категорії»

Стаж роботи 10 роки

Вихователь групи поглиблено працює над логіко – математичним розвитком дошкільнят.
Розвиток логiко-математичних здібностей дітей дошкiльного віку – це важлива сучасна методична проблема дошкiльної освiти.
Логiко-математичний розвиток передбачає пізнавальну активнiсть у власному розвитку дошкiльника, який "цiкавиться особливостями свого сприймання, пам'ятi, уяви, уваги, мислення, здiйсню єелементарнi мислительнi дiї" (аналiзує, порiвнює, синтезує, узагальнює). Математичний розвиток дитини складається з двох взаємопов’язаних основних ліній: логічної (тобто підготовки мислення до способів міркування) і математичної (тобто формування математичних уявлень).
У практиці широко використовує дидактичні гри, вправи та завдання на формування у дітей операцій логічного мислення, “Логічні блоки”  Дьєнеша, квадрат Воскобовича.

 

tarasenko Тарасенко Юлія Миколаївна

Вихователь

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст II категорії»

Стаж роботи 11 роки

Педагогічне кредо:
«До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти,
З любов’ю серце дітям віддавати».

Вихователь групи працює над темою: “Використання методу наочного моделювання для підвищення мовленнєвої активності дітей”.
Основною метою даної теми є допомога вихователям і батькам в оволодінні методикою та формами організації роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей на основі наочного моделювання.
Культура мовлення є обов’язковим елементом загальної культури людини. Не випадково вважається, що мовлення людини – її візитна картка, оскільки від того, наскільки грамотно людина висловлює свої думки, залежить її успіх не лише у повсякденному спілкуванні, але й у професійній діяльності. Тому я почала поглиблено працювати над формуванням мовленнєвої компетентності та розвитком творчих здібностей через наочне моделювання. Метод наочного моделювання сприяє кращому запам’ятовуванню дітьми змісту нового матеріалу, розвитку у них уяви, фантазії, образності мислення, від яких, як відомо, залежить яскравість мовлення.
Починаючи роботу, зосереджує увагу не на змісті навчальних матеріалів, а на способах їх засвоєння, на організації певних видів діяльності, зокрема моделювання. Це є першочергове значення для розвитку мовлення дітей.
Використання методу наочного моделювання сприяє :
• активізації пізнавально-мовленнєвої діяльності;
• уміння оперувати мовними одиницями (слово та речення);
• розвитку пам’яті, уваги, творчих здібностей, уявлень, варіативності мислення.
За допомогою методу наочного моделювання,а саме вправ, завдань, ігор, діти навчилися:
- використовувати різні конструкції речень;
- описувати предмет і складати розповідь, казку;
- узагальнювати розрізнені уявлення про оточуючий світ;
- аналізувати: виділяти істотне, знаходити спільне і відмінне, відшукувати протиріччя;
Використання методу наочного моделювання,краще починати з молодшої групи. Це дає розкриття можливостей використання наочних моделей в різних розділах пізнавальної діяльності: активізації мовлення під час занять по ознайомленню з оточуючим, знайомства з художніми творами, народною творчістю, в повсякденному житті, тощо.
Дітей молодшого шкільного віку потрібно вчити моделювати за кольором та величиною. Далі додається форма. Відтворюючи казку за допомогою моделей, діти вже можуть встановлювати між замісниками такі відношення, що відповідають відношенням між героями та предметами у самій казці.
Головною метою в роботі з дітьми середнього віку є навчити дітей самостійно розповідати та переказувати казку, складати розповідь. Діти цього віку починають опановувати в основному графічні моделі предметів і дій.
Для дітей старшого дошкільного віку завдання з розвитку мовлення значно ускладнюється. У цьому віці діти вчаться складати творчі розповіді на запропоновану тему, або за власним задумом. Застосування схем – моделей спрямовані на розвиток зв’язного мовлення, мислення, уяви, пам’яті, творчого потенціалу. Набуті дітьми уміння наочного моделювання у складних формах стають підґрунтям словесної творчості дітей.  

taran

 

Таран Олена Сергіївна 

Помічник вихователя

 

 

 

 

 

 

   

143413943 1034442356965647 7217429328226845459 n

143536639 438038690577093 2933222019434471364 n

 

 

 

 

 

 

 

 

142696680 179147593965223 5524805412124489723 n143115906 146015937236401 2981718666848597852 n

 

 

 

 

 

 

  

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 

Контакти (2)

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 

Скачать новые шаблоны Joomla!