Театральна діяльність має велике значення для гармонійного розвитку дитини, cприяє створенню умов для розквіту її творчого потенціалу, позитивно впливає на емоційний стан дитини. Театралізована діяльність у дошкільному віці є одним із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток особистості дитини. Водночас, театралізована діяльність виступає як специфічний вид дитячої активності, один із найулюбленіших видів творчості. У театралізованій діяльності реалізуються потреби дитини у:
- самовираженні;
- спілкуванні;
- пізнанні себе через відтворення різних образів.
Герої театру надовго запам’ятовуються дітям і викликають у них купу вражень.
Видів театру існує дуже багато, ніж може видатися на перший погляд.
Представимо незвичні для Вас види театру: ТЕАТР ШИШОК, ТЕАТР ОВОЧІВ, ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР З ПАПЕРУ «Ходілки",ПАЛЬЧИКОВИЙ ТЕАТР ТЕАТР НА ПАЛИЧКАХ
Щоб підтримати інтерес дитини до театрального мистецтва можна організувати театр вдома. На перших порах головну роль в театралізованій діяльності беруть на себе батьки, показуючи різні казки, потішки. Але вже з 3-4 років діти можуть наслідувати ваші дії, самостійно обігрувати фрагменти літературних творів.
Домашній театр – це сукупність театралізованих ігор та різних видів театру. Для домашнього використання разом з дітьми можна виготовити песонажів і декорації.
Вихователь Бологова Ю.Г. пропонує виготовити зі звичайних втулок з паперових рушників декорації та персонажів для вашого майбутнього театралізованого дійства.
«Осінній клен»
Матеріал: втулка з паперових рушників, коричневий папір, жовтий картон, клей, ножиці.
1. Беремо втулку, величина залежить від розміру дерева,
2. Обклеюємо її коричневим папером, робимо невеликі надрізи.
3. Готову крону жовтого кольору вставляємо в стовбур дерева., наклеюємо листя різного кольору.
«Берізка»
Матеріал: втулка з паперових рушників, ножиці, клей, кольоровий папір, маркер.
1. Беремо втулку білого кольору, робимо надрізи до середини втулки. Вигинаємо гілки, формуємо крону берізки.
2. Маркером малюємо риски на стовбурі.
3. На гілки берізки наклеюємо листя.
«Дерево з долоньки»
Матеріал: втулка з паперових рушників, ножиці, клей, кольоровий папір, олівець
1.Обводимо олівцем руку дитини, вирізаємо її – це буде крона.
2. Наклеюємо листя на крону.
3.В обклеєній завчасно втулці робимо надрізи і вставляємо готову крону
Можна готові малюнки кущів, дерев, пеньків вставляти в обклеєні втулки. Вони будуть опорою для них.
«Білочка»
Матеріал: втулка з паперових рушників, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, маркер.
1. Втулку обклеюємо оранжевим папером з втулки формуємо вушка – вдавлюємо всередину краї.
2. Вирізаємо очі, ротик, наклеюємо їх. Маркером домальовуємо риси обличчя.
3. Прикріплюємо хвостик до тулуба.
«Їжачок»
Матеріал: втулка з паперових рушників, ножиці, клей, папір сірого та коричневого кольорів., олівець, маркер., степлер.
1.Втулку обклеюємо сірим папером.
2. Малюємо і вирізаємо спинку(голочки), очі, ротик.
3. Наклеюємо очі, ротик. Ззаду прикріплюємо спинку до основи. Маркером домальовуємо риси обличчя.
«Зайчик»
Матеріал: втулка з паперових рушників, ножиці, клей, папір білого та сірого кольору, олівець, маркер.
1. Обклеюємо втулку білим папером.
2. До втулки прикріпляємо вушка та лапки заздалегідь намальовані та вирізані.
3. Маркером малюємо очі, носик, ротик.