pisokІгри з піском – це простий і приємний спосіб розкриття творчих здібностей дітей, збагачення внутрішнього світу й активізації пізнавального розвитку дитини.
Пісок – ідеальне розвиваюче середовище, де можна творити без страху, що-небудь зламати або зіпсувати.
Метод Sand Play( (Сендплей), гра з піском), сприяє: розвитку емоцій дітей, розвитку фантазії, дрібної моторики, тактильних відчуттів, зв'язної мови; найбільш ефективний в корекції страхів, тривожності, замкнутості, агресії, гіперактивності.
Педагогиня Завгородня Л.В. пропонує ігри, в які можна грати з дітьми: «Закопування секретиків», «Знайди секрет», « Малювання на піску», «Малювання піском», «Насипання і пересипання сухого піску в різні ємності», «Будування різних споруд з вологого піску».

Розкажіть дітям про правила користування піском:

- Поводься з піском обережно й охайно.
- Не можна пісок розсипати.
- Не можна пісок сипати на себе та на товаришів.
- Не можна пісок брати до рота та їсти.
- Після гри слід обов’язково ретельно помити руки.

 ІГРИ З СУХИМ ПІСКОМ

pisok1 для дітей на розвиток тактильно-кінетичної чутливості, зняття емоційної напруги

Гра «Чарівний пісок»

Мета: розвиток тактильно-кінетичної чутливості, зняття емоційної напруги.
Інструкція: “Перед тобою пісок. Хочеш занурити в нього руки? (Відповідь дитини). Опусти руки в пісок і розкажи про свої відчуття (теплий, сухий, розсипається, тече крізь пальчики). Пропусти між пальчиками. Відчувається тепло власних рук? Які спогади (почуття) охоплюють тебе? Щось можеш пригадати?
Давай виконаємо такі вправи:
• ковзай долонями по поверхні піску, виконуючи зигзагоподібні і кругові рухи (як машинки, змійки);
• виконай ті ж рухи, поставивши долоню на ребро;
• зроби відбитки кулачків; ребрами долонь зроби химерні візерунки на поверхні піску; знайди схожість з іншими предметами (ромашка, сонечко, травинка, дерево, їжачок);
• пройдися по поверхні піску кожним пальцем по черзі правою і лівою рукою (можна групувати пальці по два, три, чотири і т. д.)
• пограй на поверхні піску, як на клавіатурі піаніно або комп’ютера
• занур в сухий пісок кисті рук і починай ними ворушити, спостерігаючи за тим, як змінюється піщаний рельєф
• звільни руки від піску, не здійснюючи різких рухів, тільки ворушачи пальцями і здуваючи піщинки
Запитання після вправи: що ти відчував при роботі з піском? Тобі було приємно чи ні?

Гра “Відбитки наших рук”

На рівній поверхні піску дитина і дорослий по черзі роблять відбитки кистей рук: внутрішньою і зовнішньою стороною. Важливо затримати руку на піску, злегка вдавивши її, і відзначати свої відчуття. Дорослий починає гру, розповідає про свої відчуття: “Мені приємно. Я відчуваю прохолоду (або тепло) піску. Коли я рухаю руками, я відчуваю маленькі піщинки. А що відчуваєш ти?”

Гра “Пісочний дощик”

Дорослий: “В нашій пісочниці може йти незвичайний пісочний дощик і дути пісочний вітер. Це дуже приємно. Ви самі можете влаштувати такий дощик і вітер.”
Інструкція: дитина повільно, а потім швидко сипле пісок зі свого кулачка в пісочницю, на долоню дорослого, на свою долоню.
Потім із закритими очима дитина кладе долоню на пісок, а дорослий сипле пісок на один з пальчиків. Дитина повинна вгадати, на який саме. Гра сприяє регуляції м’язового напруги.

Гра “Незвичайні сліди”

Мета: розвиток тактильної чутливості.
“Йдуть ведмежата” – дитина кулачками і долонями з силою натискає на пісок.
“Стрибають зайці” – кінчиками пальців дитина вдаряє по поверхні піску, рухаючись в різних напрямках.
“Повзуть змійки” – дитина розслабленими / напруженими пальцями рук робить поверхню піску хвилястою (у різних напрямках).
“Біжать жучки-павучки” – дитина рухає всіма пальцями, імітуючи рух комах (можна повністю занурювати руки в пісок, зустрічаючись під піском руками один з одним – “жучки вітаються”).

Гра “Змійки”

Мета: зняти емоційне напруження
Інструкція: візьми Змійку за голову або хвіст і проведи по піску. Тепер візьми мотузку так, як ручку, плавно пройди по зміїному сліду. Потім можна взяти Змійку за голову і малювати візерунки: кружечки, петельки, палички.
Гра «Занурення рук в пісок»
Занурення під керівництвом дорослого всієї кисті в пісок, а потім обережне розкопування кожного пальця дорослим. Дана гра спрямована на підвищення тактильних відчуттів і на подолання страхів.

Гра «Морська картина»

Мета: Вчити малювати на піску сонце, море, птахів.

Гра «Чарівна паличка»

Мета: Вчити малювати паличкою хвилясті та прямі лінії.

Гра «Виклади узор»

Мета: Вчити викладати прості узори на піску з ґудзиків.

pisok2ІГРИ З МОКРИМ ПІСКОМ
Із пісочку жовтого,
Із піску вологого
У нашій пекарні
Ми зліпили пиріжки -
Заокруглені ріжки,
Пиріжечки гарні.

 

Гра «Пиріжки»

Мета: Вчити з мокрого піску ліпити «пиріжки».

Гра «Парканчик для домашніх тварин»

Мета: Вчити защипувати вологий пісок двома пальцями на поверхні піску.

Гра «Веселі будиночки»

Мета: Вчити за допомогою пасочок ліпити будиночок та прикрашати геометричними фігурами.

Гра «Печиво»

Мета: Вчити робити відбитки за допомогою кондитерських форм чи ґудзиків.

Гра «Колобок»

Мета: Вчити ліпити предмет круглої форми з вологого піску.

Гра «Весела долонька»

Мета: Вчити робити відбиток долонь на піску та викладати обличчя з паличок, ґудзиків.

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Піщинки»

Запропонуйте дитині уявити себе піщинкою, що піднімається в повітря, гнана вітерцем. Прочитайте віршовані рядки:

Всі малята стали прямо,
Всі змахнули враз руками,
Навкруг себе покрутились –
На пісок перетворились,
Оля, Ромчик, Гліб, Маринка,
Кожний з вас тепер – піщинка,
А піщинок-діточок
Кличе вітер у танок!

Спочатку треба виконати рухові дії згідно з текстом. Потім у супроводі будь-якої жвавої музики зобразити кружляння піщинок у вихорі.
Стих вітерець, і всі наші піщинки… Що зробили? (Впали на землю.) Так. З вітром літали сухі чи мокрі піщинки? (Сухі.)

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!