zima2Зимовий ліс ще спить під білим снігом.
Дрімають сосни,граби і дуби.
Берізки голови свої схилили,
за руки їх тримають ясени.
І тільки китиці чарівної калини
всміхаються до сонця крізь дерев.
Вони одягнені в шапки-пухнаті,білі,
та ягоди червоні до тепер.
Пташки радіють-буде що поїсти.
І галасуя,на гіллі сидять.
Такі маленькі у великім лісі,
від холоду,від голоду дрижать.

Вихователька Шевченко В.А. запрошує у подорож до зимового лісу,  яка  заохотить дітей до пізнання світу, а також допоможе малятам легко використовувати  набуті знання та вміння на практиці.

Дидактична гра "Допоможи мешканцям зимового лісу".

Мета: створити сприятливі умови для розвитку пізнавальної активності дітей,вчити використовувати в процесі ігрової діяльності набуті знання, власний життєвий досвід. Закріпити кількісну і порядкову лічбу. Спонукати оберігати живий світ.
Матеріал: ігрове поле, природний матеріал.
Варіанти завдань:
1.Розгляньте та назвіть мешканців, яких можна зустріти взимку в лісі.
2. Пригадайте, хто чим любить ласувати взимку.
3.Розкажіть як поводяться тварини та птахи зимою.
4.Розкладіть в годівнички пригощання для лісових мешканців по кількості вказаній на ній.
Кількість можна змінювати міняючи числа .
5. Обґрунтуйте, ваші дії.

zima3zima4zima6zima5

Мовленнєві ігри.

"Лісові слова"
Мета: виправляти в добиранні прикметників до іменників.
Запропонувати здійснити подорож до зимового лісу та разом пограти. Кучугури...(білі, великі, холодні, іскристі) Дерева... ( високі, чорні, сонні, засніжені) Птахи...( зимуючі, маленькі, голодні) Тварини ( хижі, пухнасті, сплячі...)
"Кольорова зима"
Мета: вчити помічати красу зимового пейзажу, знаходити кольори нехарактерні даній порі року.
Зелений - ялинка
Червоний - горобина, шипшина, калина
Білий - сніг,хмари
Фіолетовий - захід сонця
Помаранчевий - лапки, дзьоби у птахів
Жовтий - сонце
Коричневий - сухе неопале листя...
Сірий - хмари
Зробити висновки, що зима різнокольорова.

Теорія розв'язання винахідницьких завдань.

Гра " Зима - це добре чи погано?"
Запропонувати дитині висловити свої судження з власного досвіду. Зима - це добре тому, що... - багато снігу, красивий снігопад... - сніг викриває рослини від морозу... - дерева ,рослини, навіть деякі тварини відпочивають... та ін. Зима - це погано.. - голодно пташками і диким тваринам, бо сніг усе засипав - на дорогах ожеледиця...і т.д.
"Народження сніжинки".
Народжується сніжинка високо над землею. Водяна пара піднімається дуже високо,де панує сильна холоднеча, саме там із водяної пари утворюються крихітні сніжинки - кристалики. Це ще не сніжинки, що падають на землю,вони, ще дуже малі. Але шестикутний кристалик весь час збільшується і зрештою стає чудовою зіркою, що повільно опускається на землю у вигляді лапатого снігу. Завдання: поміркуйте, чому, коли в мороз ми йдемо по снігу він тріщить? ( Під час ходи по снігу ламаються промінці у сніжинок. Тому ми чуємо хрускіт.)
"Зустріч з бурулькою".
Розкажіть про бурульку. Якою стає бурулька в ваших руках? Як виглядаєте під сонячними проміння ? Що станеться з нею,, якщо вона впаде? Чому?
Зустріч з бурулькою. Розкажіть про бурульку. Якою стає бурулька в ваших руках? Як виглядаєте під сонячними проміння ? Що станеться з нею,, якщо вона впаде? Чому?
"Птахи наші друзі".
Розглянути пір'я птахів ( горобця,голуба, ворони) крізь лупу, торкнуться, порівняти і визначити ,яке воно? З чим можна порівняти пір'я? Що було б, як би пір'я було дуже важким? Чи є у птахів пух? Навіщо він їм потрібен? Пір'я водоплаваючих птахів занурити у воду. Чому воно не намокло? ( Воно змащене спеціальним жиром) Чи холодно птахам взимку у воді? Обґрунтуйте.

Майстер - клас "А мої дерева - схожі на лева, разом лапи склали в гриви заховали"

zimazima1

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!