lis11У лисиці в глухому лісі
Є нора – надійний будинок.
Не страшні взимку хуртовини
Білочці в дуплі у ялини.
Під кущами їжак колючий
Нагортає листя в купи.
Спить у барлозі клишоногий,
До весни він смокче лапу.
Є у кожного свій будинок,
Всім тепло, затишно в ньому.

Знайомство дитини зі світом природи не буде повним і гармонійним без ознайомлення з світом диких тварин. Навіть найменша дитина знає, що в лісі живуть звірі. Вихователь Пивовар О.В. пропонує прогулятися до лісу у гості до звірят.


Ліси – це справжнє живе диво планети. Більшість тварин проживають в лісах. Вони отримали назву - дикі тварини. Багато з них - це небезпечні хижаки, а також милі і зовсім нешкідливі мешканці природи.
Дидактична гра : «Хто де живе?»
Мета: закріпити назву житла тварин (барліг, лігво, нора, дупло, кущ), розвивати увагу, пам'ять, мовлення, дрібну моторику рук, виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Вправа «Чий будинок?»
Лисиця- ...., Білка -…, Вовк - ...., Ведмідь -…, Їжак - ...,Заєць-… .
Де живе ведмідь? Барлога чия?
Де живе лисиця? Нора чия?
Де живе білка? Дупло чиє?
Де живе вовк? Лігво чиє?
Де живе заєць? Кущик чий?
Дидактична гра «Четвертий зайвий»
Мета: закріпити вміння знаходити четверту зайву тварину на слух, пояснювати, чому вона зайва.
- вовк, білка, лисиця, кішка
- їжак, комар, олень, білка
- лисиця, ведмідь, заєць, дятел
- білченя, лисеня, ведмедиця, зайченя.
Мовленнєва гра «Закінчи речення»
Мета: вчити доповнювати пропозиції словом протилежного значення, розвивати увагу.
Ведмідь великий, а заєць ... (маленький)
У вовка хвіст довгий, а у ведмедя ... (короткий)
Білка слабка, а лисиця ... (сильна)
У їжака тіло вкрите голками, а у інших звірів .... ( хутром).
Дидактична гра «Розкажи який? Яка?»
Мета: вправляти в добиранні іменників до прикметників узгоджувати іменники з прикметниками у роді; вихо¬вувати любов до природи, лісу та його мешканців.
Ведмідь - сильний, великий, могутній, розумний, кошлатий, дресирований, бурий, білий, клишоногий, незграбний.
Лисиця - руда, велика, хитра, голодна, пухнаста, спритна, довгохвоста.
Білка - працьовита, запаслива, спритна, чіпка, моторна, непомітна, стрибуча, жвава.
Вовк - великий, голодний, страшний, злий, сильний, небезпечний, хижий, зубастий, сірий.
Їжак – маленький, колючий, гарний.
Заєць – маленький, спритний, довговухий, боягузливий, косоокий.
Мовленнєва гра «Підбери дії»
Мета: закріплювати знання дітей про спосіб життя диких тварин: що вони їдять, як пересуваються, де живуть; розвивати увагу, пам’ять, мислення, мовлення дітей, виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Ведмідь - ходить, плаває, перевалюється, гарчить, реве, ласує медом, бродить, лазить по деревах, занурюється (в сплячку, смокче лапу).
Лисиця - крадеться, линяє, полює, пірнає в замет, вкривається хвостом, розгрібає сніг, добуває їжу, риє, бігає, пробирається.
Білка - стрибає, перестрибує, скаче, розоряє гнізда, ховає горіхи, закладає гриби, гризе, лущить, ховається у дуплі.
Вовк - крадеться, вистежує, нападає, наздоганяє, виє, бродить, бігає, ховається, пробирається, нишпорить, влаштовує лігво, приносить їжу вовченятам, з'їдає, зариває, ховає їжу.
Їжак - ходить, котиться, сопе, збирає гриби, яблука, полює на мишей.
Заєць - стрибає,швидкий. вушками ворушить, бігає, ховається.

lis

 
Гра «Знайди відмінності»
Мета: формувати вміння знаходити відмінності на картинці, розвивати увагу, спостережливість, уяву, виховувати інтерес до гри.
 
 
 
 
Дидактична гра «Де чий слід»lis10
Мета: вчити добирати до кожної картки відповідний слід ,пояснючи свій вибір, закріпити знання дітей, що кожна тварина має свої сліди, формувати уміння робити висновки, виховувати дбайливе ставлення до тварин.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Схеми складання для описових розповідей

Мета: формувати навички складання описових розповідей, розвивати логічне і абстрактивне мислення,спостережливість, пам’ять, уяву; удосконалювати комунікативні навички; виховувати дбайливе ставлення до мешканців природи.

lis6lis7lis8lis9

Загадки про диких тварин

Хвіст куценький, довгі вуха,
має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий,
ну а взимку — теплий білий. (Заєць)
*****
До пухнастого хвоста
личить шубка їй руда.
Як рушає полювати,
не виходить зайчик з хати. (Лисиця)
*****
Під соснами, під ялинками
Лежить мішок з голками.(Їжак)
*****
В лісі вогник рудуватий
Шишки лускає завзято. (Білка)
*****

Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі.(Вовк)

Взимку спить цей звір в барлозі
І прокинутись невзмозі.
Смокче лапу уві сні.
Хто це? Підкажіть мені. (Ведмідь)

 Лічилки про звірят

Їхав лис через ліс,
поламав сто коліс,
Треба стати, погадати,
скільки йому грошей дати.
*****
П'ять зайчаток вийшли з дому.
Спершу стали по одному,
Потiм - в пари, топчуть снiг,
Хто без пари - геть побiг.
*****
Є в лисиці п’ять малят –
Неслухняних лисенят.
На обід їх мати жде:
Рад, два, три ... А решта де?
*****
Зайчик-зайчик-побігайчик,
Виніс хліба нам окрайчик
Виніс свіжої води,
Ой, виходь жмуритись ти.
*****
Раз і два. Раз і два. В нас лічилка – лісова!
В лісі – дерево дуплисте,а А в дуплі живе сова,
Що жовтаві очі має,
Спить – удень. Вночі – літає.
Добрий сон, сові приснись!
Я – ховаюсь! Ти – жмурись!
Раз, два, три, чотири, п’ять —
Вийшов зайчик погулять.
Як нам бути, що робити?
Треба зайчика зловити.
Будем знову рахувать:
Раз, два, три, чотири, п’ять...

Зробіть разом з дітьми лісових звірят.
Мета: формувати уміння про різноманітність паперу,вправляти у випізанні та наклеюванні, розвивати дрібну моторику рук та творче мислення, виховувати емоційно – позитивне ставлення до об’єктів природи.
Матеріал: кольоровий та білий папір, ножиці,клей, олівець, маркер.

lis1lis2lis3lis4lis5

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!