І розумний учень знає,
Що кожна цифра
Число позначає.
Та щоб числа порівняти,
Чи додати чи відняти,
Треба добре цифри знати,
Назви їх запам’ятати
І навчитись їх писати.
Тож почнемо працювати,
Математику вивчати.
Вихователька Тарасенко Ю.М. пропонує вам продовжити знайомство з країною математики. Сьогодні ми будемо знайомитися з цифрами. Знайомство з цифрами має бути цікавим і яскравим.
Дидактична гра: "Склади малюнок."
Мета: вчити дітей складати з фрагментів ціле зображення,послідовно,відповідно до цифрового ряду. Розвивати зорову пам'ять, увагу,образне мислення. Виховувати наполегливість, зацікавленість у кінцевому результаті. Викликати у дітей позитивні емоції,від виконаної роботи.
Дидактична гра: "Математична веселка."
Мета: формувати позитивне ставлення малят до вивчення математики; вчити опановувати рахунок в межах 5, співвідносити кількість та цифру; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, пам’ять; виховувати старанність, наполегливість, цілеспрямованість.
Дидактична гра: "Пазли склади,цифру назви."
Мета: продовжувати вчити дітей складати ціле з частин (цифри), правильно обирати необхідну частину, виконувати дії послідовно,розвивати пам’ять, мислення; виховувати цікавість до математичних ігор.
Цікаві вірші про цифри для дітей "Будьмо знайомі" Ось ОДИН, чи ОДИНИЦЯ,- І тонка, й пряма, як спиця. Вона подібна до лелеки Ти тільки добре придивись І ніжка довга,й дзьоб униз ***** А оце ось цифра ДВА. В неї кругла голова, Довгий хвіст, зігнута шійка,- Отака, як бачиш, двійка! ***** Перші цифри – дві сестри, ось і третя – цифра ТРИ. Трійку, третій із значків, Складено із двох гачків. ***** Ось ЧОТИРИ жартівливо Віпинають лікоть вліво. ***** Потім вийшла погулять На папері цифра П’ЯТЬ, Руки вправо простягнула Ніжку бубличком загнула. |
"Математичні фізкультхвилинки"
Один два, три, чотири –
Наші руки, ніби крила.
Полетіли, полетіли,
Один– присіли, два – присіли.
На рахунок:один два, три
Пострибаєм разом ми.
А скажу: чотири, п’ять –
Наші ніжки побіжать.
*****
Цифра «пять» пішла гуляти
Заболіли в неї пяти. (Ходьба на пятах).
Ось побігла по травиці (Біг на місці).
Та й упала у криницю. (Присідають).
Низько тулуб нахиляйте,
Кожну пятку діставайте.
*****
Полічи до п`яти (діти повільно піднімають руки вгору).
Діткам треба підрости (потягуються, дивлячись на кінчики пальців).
Буду в бубон довго бити,
Дітки ж – слухати й лічити.
Скільки бубон пробубнить,
Стільки нахилів зробить.
Скільки покажу грибків –
Стільки зробите стрибкі
|