muzika18Гра на музичних інструментах може викликати у дитини відчуття досягнення, а також підвищити її самооцінку. Також дитина може розвинути впевненість в собі, наполегливість у подоланні труднощів з навчанням, самодисципліну тощо.
Навчання грі на музичних інструментах включає в себе три етапи: на першому - діти слухають і запам'ятовують мелодії, проспівують їх, знайомляться з прийомами гри, на другому - підбирають поспівки, на третьому - виконують їх за своїм бажанням. Керівник музичний Голоскова О.М. запрошує в світ музичних інструментів.
Дидактична гра "Вгадай тінь музичного інструмента" для дітей середнього та старшого дошкільного віку
Мета: закріплювати знання про музичні інструменти; розвивати увагу, пам'ять, мислення.
muzika5muzika6
Дидактична гра "Покажи музичний інструмент".
Мета: закріплювати знання про музичні інструменти; розвивати увагу, пам'ять, мислення.
Хід гри: дорослий називає музичний інструмент, а дитина пантомімою показує гру на ньому.
Для закріплення назви музичних інструментів також можна використовувати картки з завданнями для розвитку дрібної моторики та підготовки руки до письма.
muzika8muzika10muzika9
Використовувати матеріал, з зображенням музичних інструментів, займаючись математикою, та виконуючи різні завдання для логічного мислення.
muzika11muzika12muzika15muzika13muzika14muzika16
muzika17
 
 
Дидактична гра "Музичний кубик" .
Мета: закріплювати знання про музичні інструменти; розвивати увагу, пам'ять, мислення.
Завдання: кинувши кубик розказати все про музичний інструмент та зімітувати на ньому гру.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Разом з дитиною виготовити музичні інструменти-замінники та пограти в "Оркестр" всією сім`єю.muzika4
 
Музична Історія. Юрій Ярмиш
Під самісінькою стелею, в кришталевому намисті люстр завмирали останні звуки музики.
– Це було прекрасно! – казали люди, залишаючи зал. В очах у багатьох блищали сльози.
Невдовзі всі розійшлися. Пішли й музиканти. Інструменти вони дбайливо поклали у футляри й залишили на сцені. Наступного дня мав бути концерт у цьому ж залі.
Погасло світло усюди. Тільки цікавий місяць зазирав у вікно…
І раптом клацнула кришка футляра і висунулася довга мордочка франтуватого Кларнета.
– Ось ми й самі! Тра-ля-ля! – проспівав він і сів на край футляра. Блискучі кнопки на його чорному налакованому костюмі засяяли у місячному промінні, мов самоцвіти.
І відразу ж заклацали кришки інших футлярів – і великих, середніх і зовсім маленьких.
– Ох, і довелося ж сьогодні попрацювати,- сказав, відсапуючись, Барабан. – Я із шкіри пнувся, зате мене краще за всіх було чути. Ви помітили, як мені аплодували?
– Зовсім ні,- писнула Флейта,- найбільш аплодували мені!
– Ну, знаєте,- обурено пробасив Гелікон, що згорнувся в колесо,- це несправедливо-о-о! Адже найголовнішу арію виконував я!
– Ха-ха-ха! Ви тільки послухайте, що вони кажуть,- застрибав на футлярі Кларнет,- ви тільки послухайте!
– Облиште сваритись, це нерозумно,- кокетливо вигнувши довгу шию, проспівала Перша Скрипка. – Всі прийшли заради мене. Адже в афіші написане тільки моє ім’я!
В суперечку вступили Сурми, Мідні Тарілки, Валторни.
Тільки старий Контрабас тихенько зітхнув. Він прожив на світі не один десяток років і знав, чим закінчуються такі суперечки.
Фагот спробував помирити інструменти:
– І чого ви галасуєте? Хіба річ у тому, хто головніший?
Але на його добродушне бурчання ніхто навіть уваги не звернув. Інструменти лементували, аж поки не похрипли.
І кожен з них потихеньку вирішив, що в наступному концерті покаже себе, доведе, хто в оркестрі найголовніший.
Увечері гарно вбрані, усміхнені люди прийшли в осяяний вогнями зал. Пролунав третій дзвоник. На сцену вийшов артист і назвав твір великого композитора. Люди завмерли, чекаючи…
Диригент дав знак скрипкам. От зараз вони почнуть мелодію, яка вже понад сто років хвилює людські серця.
Але що це?
Замість чарівних звуків скрипок раптом зовсім недоречно заляскали мідні тарілки, відразу збивши з ритму оркестр.
Диригент обурено постукав паличкою. Та це не допомогло.
Що тут почало коїтися!
Скрипки верещали, як поросята. Барабан так гатив себе в бік, що аж шкіра луснула. Побачивши це, Кларнет зайшовся голосним реготом. І тут на всю силу свого мідного горла заревла товста велика Туба!
Музиканти з острахом дивилися на свої інструменти, які більше не слухались їх!
Кожний інструмент грав своє, намагаючись заглушити інших. Вони не помічали, що люди, охоплені жахом, затикали вуха й вибігали із залу. Останніми втекли музиканти.
Тільки коли зал спорожнів, інструменти схаменулися. Вони одразу замовкли і сховалися від сорому у футляри. В тиші лунко прозвучав лагідно-буркотливий голос Фагота:
– Ну, то хто ж головніший, хто головніший? Казав я вам, що важливо зовсім не це!
Та йому ніхто не відповідав. Бо що ж було відповідати?
Тільки старий Контрабас гірко зітхнув.
Відео ознайомлення з музичними інструментами.
Мета: ознайомити дітей з музичними інструментами, формувати уміння правильно називати музичні інструменти; розширювати знання дітей щодо різноманітності музичних звуків; викликати у дітей бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух.
 
 
Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!