organОко бачить, вухо чує,
Носик запахи пильнує.
Язичок відчує смак
Якщо в страві щось не так.
Має шкіра гарний дар:
Знає дотик холод, жар.


Вихователька Сорока Н.В. пропонує дати дітям уявлення про органи чуття та їх назви, познайомитись з їхніми функціями, пояснити де вони розміщені, яку важливу роль відіграють у житті людини. Навчити дітей піклуватися про власне здоров’я, дотримуватись гігієни.
Відгадайте загадки:

Сидить в ротику моїм
І чекає, що я з’їм,
Першим їжу зустрічає
І мені “розповідає”:
Це солоне, це гірке,
Це солодке і смачне.
Ось такий помічничок,
Здогадались? (ЯЗИЧОК)
*******
Що тверде, а що м’якеньке,
Що шорстке, а що гладеньке,
Що нас коле, що щипає,
А що холодом проймає.
Що пече, що ніжно гріє
Наша ручка розуміє.
І який пухнастий котик
Дізнаємось ми на… (ДОТИК)
*******
Карі, сірі, голубі,
Ще й підморгують тобі.
Мов маленькі два озерця,
Поглядом стріляють в серце.
Бачать в день, не люблять ночі
Здогадались ви, це ж …(ОЧІ)
*******
Пахнуть смачно у печі
Хліб й духмяні калачі.
Пахне сад весняним цвітом,
Луг травою, поле – житом.
А грибами пахне ліс,
Все це відчуває …(НІС)
*******
Добре слово, рідну мову,
Пісню, музику чудову,
Спів пташок в гаю далекім
І прощальний крик лелеки.
Дзюркіт рік, джерел, струмочків,
Шелест восени листочків,
Ніжну колискову мами,
Все це чуємо …(ВУХАМИ)
*******
Живуть два брати
на чудній горі
Все чують, але мовчать
Зліва брат і праворуч брат.
Між собою ніколи
не зустрічаються
Хто тямущий здогадається
(ВУХА)
*******


Казка "ХТО З ПОМІЧНИКІВ НАЙГОЛОВНІШИЙ?"
Одного разу між помічниками людини виникла суперечка. Кожен з них вважав себе найголовнішим. Вуха сказали: „Ми найголовніші, бо без нас людина нічого не почує. Вовк буде вити, а вона буде спокійно йти, і вовк наздожене її” . Очі сказали: „Людина обернеться, побачить вовка і втече. А якщо нас не буде, то вона хоч і почує вовка, та не буде бачити, куди їй втікати” . А язик і собі: „Без мене людина не зможе закричати і налякати вовка. Або покликати на допомогу. Загине людина разом з очима і вухами” . А руки і собі мовили: „Без мене людина не зможе боронитись. І всі загинуть без мене” . Задумались помічники та вирішили, що всі вони необхідні людині. Всі вони бережуть людину, а людина береже їх і так разом вони живуть.
Дидактична гра «Органи чуття»
Мета: формувати уявлення про органи чуття людини(зір, слух, нюх, дотик, смак) та їх значення у житті, дати уявлення про зв’язок між органами чуття та об’єктами, розрізняти предмети за дотиком, ароматом, смаком, виглядом, на слух, розвивати пам’ять, логічне мислення, мовлення, увагу, спостережливість.

organ1organ2organ3organ4organ5organ6organ7organ8organ9organ10
Поради, яких потрібно дотримуватись, щоб зберегти органи чуття!
Щоб не зіпсувати зір:
1) Під час читання чи письма стежити, щоб світло падало ліворуч, а освітлення було хорошим.
2) Не перевтомлювати очі.
3) Берегти очі від пошкоджень і потрапляння бруду.
Щоб мати добрий слух:
1) Регулярно мити вуха з милом і прочищати скрученою ватою.
2) Ніколи не колупатись у вусі сірниками, олівцями, гострими предметами.
3) Берегти вуха від сильного шуму та різких звуків.
Щоб не втратити нюх:
1) Оберігатися від застуди, загартовувати свій організм.
2) Берегти ніс від пошкоджень і потрапляння в нього сторонніх предметів.
Щоб не втратити смак:
1) Остерігатися вживання дуже холодної або дуже гарячої їжі.
2) Оберігати свій організм від застуди.
Щоб не втратити чутливість шкіри:
1) Стежити за чистотою шкіри.
2) Оберігати шкіру від пошкоджень.

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!