vitaminiВсі вітаміни смачненькі
І солодкі, і кисленькі.
Їжте діти їх охоче
Кожен, хто коли захоче.
Щоб були ви здоровенькі
І красиві й рум’яненькі,
Щоб росли міцними й дужими,
До хвороб були байдужими.


Чи задумувались ви над тим, що таке вітаміни??Для чого вони потрібні?Де вони знаходятся?Вихователь Тарасенко Юлія пропонує вам зануритись у світ вітамінів,та дізнатися більше про їх користь для організму.

КАЗКИ ПРО ОВОЧІ І ФРУКТИ.
"Казка про корисні овочі"

Казка про корисні овочі. Катя, як завжди, гостювала у бабусі під час літніх канікул. Їй дуже подобалося у цьому селі. Яскраве і тепле сонечко завжди піднімало настрій, а в чистій річці завжди можна було вдосталь викупатися. Тільки ось Катя дуже часто вередувала і не слухалася бабусю. Вона не хотіла їсти приготовані страви з овочів та фруктів. Дівчинка відмовлялася їх їсти та говорила: «Це я не хочу, це не буду. Ось це зелененьке я не їм, а ось це червоненьке забери». І все в такому дусі. Звичайно, це сильно розбудовувало бабусю, адже вона так старалася для коханої онуки. Але Катенька нічого не могла з собою вдіяти. Якось дівчинка вийшла надвір і почула, що на городі хтось розмовляє. Вона підійшла ближче до грядок і була дуже здивована. Овочі сперечалися між собою. — Я найголовніше на світі, — виступив картопля, — я здатний наситити весь організм і дати сили на цілий день. Завдяки моїм корисним властивостям кожна дитина довго бігатиме, стрибатиме, стрибатиме, і анітрохи не втомиться. – Неправда, я найважливіша! – заявила гарна помаранчева морква. Ви навіть не уявляєте, скільки в мені бета-каротину – супервітаміну. Він корисний для зору. — Хм, — подумала Катя, — мабуть, бабуся дуже любить морквину, раз досі в’яже та читає без окулярів. А в цей час овочі продовжували сперечатися: — Люба подружко, — підключився до розмови гарбуз, — не думай, що ти одна багата на бета-каротин. В мені його теж достатньо. Я допомагаю людям справлятися з осінніми недугами. А ще у мені вітамін C міститься. — Я теж маю такий вітамін, — грайливо відповів червоний перець, — у мені його набагато більше, ніж у цитрусових. — Ні, хлопці, ви, звичайно, важливі, але я найголовніша! – сказала капуста брокколі. — Мене можна їсти не лише вареною, смаженою чи тушкованою, а й сирою. У мене містяться найкорисніші вітаміни. А суп з мене виходить чудовий. — Друзі, всі ви звичайно маєте рацію, але без мене страви виходять не такі смачні. – сказав цибуля басом, – і я можу вилікувати людину від різних хвороб. І тут овочі помітили, що хтось за ними спостерігає, і одразу припинили свою суперечку, ніби й не розмовляли зовсім. — Оце дива! — тихенько сказала Катенька. — І тут бабуся покликала внучку їсти. Катя зрозуміла, що дуже зголодніла, і побігла мити руки. Коли дівчинка побачила, що на сніданок на неї чекала гарбузова каша, то дуже зраділа. Їй захотілося самій перепробувати всі овочі та вибрати, хто з них головніший і смачніший. Катя вирішила, що тепер із задоволенням їстиме бабусині салатики та кашки і стане красивою та здоровою. 

"Суперечка овочів"

Жили-були старий зі старою. Дід вечорами дивився телевізор, а бабуся в’язала йому шкарпетки. Нудно їм стало так жити. Вирішили обзавестися городом. Цілими днями на ньому поралися. Їм дуже подобалося, що час швидко пролітав і став зовсім не нудно. Настав час сіяти насіння. Таку серйозну справу дід не довірив бабці. Сам поїхав на базар, купив усе. Вирішив бабусю не кликати, а сам насіння посіяти. Але спіткнувся, і все насіння розсипалося городом. Прийшов дід додому похмурий. І каже: “Як же тепер відшукати, де морквина, а де буряк!” “Не турбуйся, діду, – сказала бабуся, – прийде пора, самі здогадаємось”. Ось і осінь настала, настав час збирати врожай. Дивляться старий зі старою, а овочі вдалися всі такі гарні, стиглі. Ось тільки сперечаються вони один з одним, хто з них кращий і корисніший. – Я помідор, з мене виходить смачний томат. Я найкращий. — А я всіх корисніший. Я — лук, рятую від усіх недуг. – А ось і ні. Я теж багата на вітаміни. Я — гарбуз солодкий і дуже смачний, а ще я дуже яскравий і красивий. — Не одна ти красою блищаш. Я — морква червона, дівчина я прекрасна. Корисна та смачна, всім дуже подобаюся. Довго сперечалися овочі, поки дід із бабкою не сказали: «Всі ви головні, важливі та корисні. Усіх вас зберемо, нікого на грядці не залишимо. Хтось у кашу піде, хтось у суп, а багато хто з вас і сирі їстівні та дуже смачні. Зраділи овочі, засміялися і заплескали.
Дидактична гра «Виправ небилиці» 
У садочку в мене миле, синє яблучко вродило. (Яблуко не буває синім, воно може бути жовтим, червоним, зеленкуватим, а синьою може бути тільки слива). -
Щойно з'їв лимон чудовий - він солодкий, він медовий. (Лимон не може бути солодким, він кислий на смак). -
Біля стежки - кущики, а на них ростуть грушки. (Груші ростуть на дереві, а не на кущах).
"Пальчикові вправи"
«Бурячки»
В мами дочки і сини
(присідають і роблять рухи пальчиками «сіють»)
сіють,сіють бурячки.
Уродили бурячки
Всі великі – отакі !
(підводяться . показують розмір бурячків)
А тепер їх час зібрати,
(нахиляються, «виривають бурячки» )
Із земельки виривати.
"Квасимо капусту"
Руками імітуємо відповідні рухи:
- Ми капусту шаткували!
(двічі) - прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири: уверх-униз.
- Солі в неї ми поклали!
(двічі) - пальці зібрані "щіпкою", "солимо капусту".
- Ми капусту м’яли, дерли!
(двічі) - енергійно стискаємо пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли!
(двічі) - пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки.
"Фруктова долонька"
Цей пальчик - апельсин, (по черзі розгинають пальчики з
Він, звичайно, не один. кулачка, починаючи з великого)
Цей пальчик - слива,
Смачна, красива.
Цей пальчик - абрикос,
Високо на гілці зростав.
Цей пальчик - груша,
Просить: «Ну-ка, з'їж!»
Цей пальчик - ананас.
Фрукт для вас і для нас. (показують долоньками навколо і на себе).
Дидактична гра «Знайди тінь»
Мета: розвивати увагу, спостережливість, зорове сприйняття, мислення, мовлення дітей, дрібну моторику рук; закріплювати знання дітей про овочі і фрукти, їх візуальне зображення; навчати дітей помічати відмінності між силуетами, знаходити тінь; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.

vitamini1vitamini5vitamini6

"Овочеві скоромовки"
Чок-чок-чок: Ось червоний бурячок.
Чу-чу-чу: Я капусту посічу.
Щок-щок-щок: В чавунці зварю борщок.
Чний-чний-чний: Получився борщ смачний
*******
Моркву, перець і гарбуз
Посадив старий дідусь.
Пестив їх та поливав –
Гарний урожай зібрав
*******
Бабин біб розцвів у дощ -
Буде бабі біб у борщ
Схеми складання для описових розповідей
Мета: формувати навички складання описових розповідей, розвивати логічне і абстрактивне мислення,спостережливість, пам’ять, уяву; удосконалювати комунікативні навички; виховувати дбайливе ставлення до мешканців природи.

vitamini2vitamini3vitamini4

Мовленнєва вправа"Назви лагідно"
Мета: вправляти у добиранні слів зі зменшено-пестливими суфіксами; розвивати мислення, вправляти дітей у словотворенні.
Буряк-бурячок-бурячечок;
Огірок-огірочок;
Гарбуз-гарбузик;
Морква-морквинка,морквиночка;
Груша-грушечка,грушка
"Називаємо, домальовуємо, розфарбовуємо."

vitamini7vitamini8

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!