Дітям інколи важко запам’ятати назви музичних інструментів, тому можна скористатись методами та прийомами ейдотехніки, а саме прийомом «фонетична асоціація». Перед тим як ознайомити дітей з новим інструментом, показується малюнок, назва якого асоціативна з назвою музичного інструменту. Наприклад, дитині демонструється зображення «трикутника», а потім показується інструмент «музичний трикутник», "дзвіночок квітка" - "музичний дзвіночок".
Продовжуємо наше знайомство з музичними інструментами. А з якимим саме дізнаєтеся відгадавши загадки про них.
Схожий він на брязкальця,
Але це не іграшка.
Кругленький каркас.
Здогадались, хто це?(МАРАКАС)
Хоч ударний інструмент,
Але мелодію в момент
Я заграю точно в тон,
А зовусь я..... (КСИЛОФОН)
Крило казкового метелика
Нагадує цей інструмент.
А звуки струн її чарівних
Всіх зачаровують в момент. (АРФА)
У нього три куточки,
А грає, як дзвіночки.
(ТРИКУТНИК)
Можу голосно і тихо,
Я заграти для малят.
Ти труси мене легенько,
Бубонці враз задзвенять
А захочеш грім почути,
То сильніше в мене стукай.(БУБОН)
Гра "Домалюй половинку"
Завданням для розвитку дрібної моторики та підготовки руки до письма.
Разом з дитиною виготовіть музичні інструменти-замінники та пограйте в "Оркестр" всією сім`єю.