musinstrument

Дітям інколи важко запам’ятати назви музичних інструментів, тому можна скористатись методами та прийомами ейдотехніки, а саме прийомом «фонетична асоціація». Перед тим як ознайомити дітей з новим інструментом, показується малюнок, назва якого асоціативна з назвою музичного інструменту. Наприклад, дитині демонструється зображення «трикутника», а потім показується інструмент «музичний трикутник», "дзвіночок квітка" - "музичний дзвіночок".

Продовжуємо наше знайомство з музичними інструментами. А з якимим саме дізнаєтеся відгадавши загадки про них.
musinstrument5Схожий він на брязкальця,
Але це не іграшка.
Кругленький каркас.
Здогадались, хто це?(МАРАКАС)

Хоч ударний інструмент,
Але мелодію в момент
Я заграю точно в тон,
А зовусь я..... (КСИЛОФОН)

musinstrument6

Крило казкового метелика
Нагадує цей інструмент.
А звуки струн її чарівних
Всіх зачаровують в момент. (АРФА)

У нього три куточки,
А грає, як дзвіночки.
(ТРИКУТНИК)

Можу голосно і тихо,musinstrument4
Я заграти для малят.
Ти труси мене легенько,
Бубонці враз задзвенять
А захочеш грім почути,
То сильніше в мене стукай.(БУБОН)

Гра "Домалюй половинку"

musinstrument1musinstrument2musinstrument3

Завданням для розвитку дрібної моторики та підготовки руки до письма.

musinstrument7musinstrument8musinstrument0musinstrument17

Разом з дитиною виготовіть музичні інструменти-замінники та пограйте в "Оркестр" всією сім`єю.

musinstrument11musinstrument12

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!