angliiskaАнглійська мова – різнобарвна та цікава,
Немов веселка весняна, яскрава,
Де кожен колір звучить по новому,
Немає місць вимовлянню старому.
У грі англійську мову ми вивчаємо
Увагу й мислення ми розвиваємо
І ті слова, що добре нам знайомі,
Тепер нові, цікаві, невідомі.

Дошкільний вік винятковий для оволодіння іноземною мовою. Це можливо завдяки таким психічним процесам, як пластичність природного механізму засвоєння мовлення, швидке запамя’товування мовної інформації, посилене формування пізнавальних процесів, здатність аналізувати та синтезувати мовні потоки різних мов, не плутаючи ці мови та способи їх вираження, особлива здатність до імітації, відсутність мовного бар’єру .
angliiska 6Казка про Язичок
Запропонуйте дитині здогадатися, про що йдеться.
«Є в нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному і теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто в ньому живе».
Коли діти здогадаються, що йдеться про язичок, запропонуйте їм трохи погратися і зробити артикуляційну розминку: кілька разів широко відкрийте і щільно закрийте «двері до будиночка» (рот); попросіть провести кінчиком язика по «парканчику — верхньому і нижньому» (зубах) і доторкнутися до «підлоги, стелі і стін «будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік).
Після гри-розминки продовжуйте розповідати казку.
«Звати цього симпатичного помічника — Язичок. Англійською ми називатимемо його Mr Tongue. Tongue, тому що англійською це означає язичок, a Mister — тому що всі англійці люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло Mr Tongue.
Із нашим Mr Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім. Одного разу Mr Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr Tongue дуже старався. Він легенько дмухав — [h] [h-h-h] — і витирав ганчірочкою.
Попросіть дитину допомогти Язичку і показати, як він дмухав і витирав дзеркало. Стежте, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [h-h-h]. Нагадайте дитині, що вона вже чула цей звук в слові Hello. Попросіть її вимовити слово Hello і відпрацюйте його вимову, запропонувавши дитині повторювати його за вами.
*******
Пісня «Hello, what is your name?».
What is your name?
What is your name?
Now tell me, please
What is your name?
My name is Alice,
My name is Peter.
My name is Alice,
Remember my name.
Гра «Гості». Приходячи в гості, дитина говорить:
Hello, I'm Masha. I'm small. I'm five (six).
Якщо все сказано правильно, запрошуйте гостя до будиночку, кажучи: Соmе in, Masha!
angliiska6Family
Називайте по черзі всіх членів родини mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather. Дитина повторює слова .
Child— дитина — пішла погуляти,
А слідом за нею mother — це мати,
Father — це батько — почав їх шукати,
Sister — сестра пішла всіх зустрічати,
Brothers — брати — їм руками махали:
— Вертайте скоріше додому! — кричали.
Та child, and mother, and father, and sister
Стомилися і захотіли всі їсти
І лише тому повернули додому…
Назви мені, please, їх усіх по одному!
До віршика є невеличка підказка:
Оце слово “please” означає «будь ласка».
Запитайте, про кого йшла мова в віршику, як називаються члени родини англійською мовою?
Пальчикова гімнастика «Finger family»
Finger family up (піднімаємо пальчики)
and finger family down (складаємо пальчики в кулак)
Finger family dancing («танцюємо» пальчиками)
All around the town
Dance on your shoulders (пальчики «танцюють» на плечах)
Dance on your head (на голові)
Dance on your knees (на колінах)
and go to bed. (складаємо долоньки разом)
****
Colours - кольори
Щоб навчитись малювати,
Треба кожний колір знати:
Green — зелений, як травичка,
Blue — блакитний, як водичка,
Yellow — жовтий, як курчатко,
Grey — як сіре мишенятко,
Pink — рожевий, наче ружа,
Black — це чорний, як калюжа,
Red — червоний, наче мак,
Purple — схожий на буряк,
White — це білий, білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
*******
angliiska4Творче завдання «Magic colours»
Запропонуйте дитині пограти в чарівні перетворення фарб. По¬ясніть, що змішуючи два різні кольори, можна отримати новий колір. Запропонуйте перетворитися на художників-чарівників і побачити, що вийде, змішуючи жовтий та червоний кольори, синій та жовтий, а також червоний та синій.
RAINBOW веселка
в LOOKING-GLASS люстерко
Вранці задивилась,
річечці вклонилась.
PAINTBRUSH пензлик брала,
барви всі змішала.
Червоний – RED, зелений – GREEN,
Жовтогарячий – ORANGE
Та синій BLUE. Він не один -
Блакитний LIGHT-BLUE, отже.
Ще жовтий YELLOW влила
Та VIOLET фіалковий.
І COLOURS барвами цвіла
У небі понад балкою.
*******
Рожеві троянди падають на сніг,
Рожевий по-англійськи – pink.
*******
Брат мій грає у хокей,
В сірій формі, сірий – grey.
*******
Вірте, правда, thatistrue
Синій колір просто – blue.
*******
Загубився десь мій кед,
Мій червоний кед – red.
*******
Жовте курча каже: Hello,
Жовті лапки, жовте – yellow.
*******
Це незрілий мандарин,
Він зелений, просто – green.
*******
Оранжевий апельсин,
Orange просто буде він.
*******
Дуже чорний кіт наш - Джек,
Не забудьте, чорний – black.
*******
Білий білий котик Кайт,
Пам’ятайте: білий – white.
*******
Коричневу шубку ведмедиця «фрау»,
З народження носить, коричневе – brown.
*******
angliiska7Farm animals. Pets
My cat is black. My cat is fat.
I like my cat. It is my pet.
Миша MOUSE крихти їла,
Кішку CAT нараз узріла.
Кішку CAT мала злякалась.
В нірці HOLE заховалась.
Песик DOG щеняті PUPPY
Миє милом на ніч лапи,
М’ячик BALL щеня підбило,
Ним калюжку зачепило.
*******
Гусак GOOSE
Набив ґудзь,
Гусеня гогоче
Пожаліти хоче.
*******
Качка DUCK гостей вітала,
Хлібом BREAD їх частувала.
Замазуру свинку PIG
Не пустила на поріг.
Курка HEN та півник COCK
Вранці сіяли горох,
А курчатко CHICKEN жваво
Грядку рясно поливало.
*******
Корівка COW має справу –
З MILK молока готує страви.
Готує: сир, вершки, сметану...
Стає до праці дуже рано.
*******
Vegetables – городина…
Vegetables — городина – Росте на городі.
Ось картопелька — potato,
Помідорчики — tomato,
Ще й beet — звемо ми так
Звичайнісінький буряк.
*******
Огірочок CUCUMBER зеленів на грядці.
Помідор TOMATO запитав уранці:
– Зеленієш? В чім краса? Я не розумію.
Огірок на те сказав: В тім, що не старію!
*******
У бабці GRANDMOTHER є кошик, дитинко,
У кошику BASKET є CARROT морквинка,
Є ONION цибуля та BEET – це буряк.
Картопля POTATO вмістилася? Так!
Є CABBAGE капуста, боби BEANS є, може.
А нести онучок GRANDSON допоможе.
GRANDMOTHER бабуся,
GRANDDAUGHTER онука,
Не будуть томитись у хаті від туги,
Наварять борщу всім, із MUSHROOM грибочком,
GRANDFATHER дідусь повернувся з лісочка.

angliiska3angliiska2

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.

- О.Уальд -

Контакти

Ми за цією адресою

м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023

Або зателефонувати

Телефон: 80968348512

Скачать новые шаблоны Joomla!