Проблема формування комунікативно-мовленнєвої активності людини набуває все більше значення в сучасному житті. Значення сформованості навичок діалогічної мови стає найбільш очевидним при навчанні старших дошкільників, коли відсутність елементарних умінь ускладнює спілкування дитини з однолітками і дорослими.
Який чудовий світ казки? У кого з дорослих і дітей казка не викликає захоплення? Чому навчають нас казки? Бути добрими та справедливими; вірити, що добро завжди перемагає зло; сподіватися, що Кощій все ж таки смертний; знати, що безнадійних ситуацій не буває; відчувати, що казки живуть серед нас; залишатися частково в дитинстві і вірити в чарівну силу та мудрість народних казок.
Подорожувати казковим світом вас запрошує вихователь Король С.М.
Музика – це інструмент, через який діти вчаться висловлювати свої емоції. Насолоджуючись звуками музики, ми відчуваємо різні емоції, сумні або радісні. Не дивно, що бадьора або, навпаки, сумна мелодія здатна впливати на наш настрій. Велику роль у цьому відіграють найбільш поширені музичні лади – мажор і мінор. Пропонує познайомитися з ними музичний керівник Ракецька А.А.
Дітлахи досить рано починають питати у батьків, навіщо вони щоранку йдуть на роботу і що там роблять. Загадковий світ дорослих малюки відтворюють у своїх іграх, лагодячи машинки іграшковими інструментами, або роблячи щеплення плюшевим ведмедям. Цей інтерес необхідно використовувати для того, щоб розповісти дитині про професії. Для дітей знайомство з різними галузями трудової діяльності повинно проходити в ігровій формі, адже інакше вони просто не зможуть сприйняти інформацію. Вихователь Яневич Т.С. розповість як це зробити в ігровій, цікавій формі.
Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
- О.Уальд -
м.Полтава,
пров.Стешенка, 4
Україна, 36023
Телефон: 80968348512
Copyright © 2024 "КАЛИНКА". Joomla templates powered by Sparky.